  • Data: 2015-01-07 12:57:23
    Temat: Re: małe nowe auto <> duże stare auto
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-07 09:50, Czesław Wiśniak pisze:

    > Ja jezdze teraz przez chwile E39 2.5D M57, 300tys przejechane. Z tym, ze
    > historia auta znana od poczatku. Zabawne, ze srednio pali mniej o okolo
    > 1litr niz Insignia 2.0D i o 1.5 niż Volvo v60 D4 2.0D . Wszystkie
    > teoretycznie z ta sama moca 163KM.

    też chciałem polecić e39, ale 530d. Spalanie niskie, za 30.000... to
    kupi dwie takie i generalny remont zrobi :)
    Ja miałem octavie II, kupiłem za 10.000 starą e39 530d (manual), jako że
    był to jeden z najtańszych egzemplarzy na rynku to włożyłem ok. 5000zł
    żeby dobrze jeździć (ale przynajmniej wiem co mam, możliwe że jak bym
    kupił za 15000 to włożyłbym niewiele mniej). Różnica w komforcie taka,
    że żona nie chciała już jeździć octavią więc ją sprzedałem.
    spalanie... ok. 0,5l więcej niż 2.0TDI 140KM (ale zależy jaką kto ma
    nogę, ja mam ciężką i dużo autostradami latam więc porównuję 8/100 przy
    2,0TDI do 8,5 w 530d, ale na trasie nieautostradowej przy prędkościach
    do 160km/h 530d brała ok. 6/100...)

    Łukasz