  • Data: 2012-12-16 14:23:12
    Temat: Re: ładowarka do telefonu - da się coś z tym zrobić?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.12.2012 12:53, wowa pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    > wiadomości news:50cc7746$0$1297$65785112@news.neostrada.pl...

    > Właśnie mi padła druga firmowa ładowarka do legendy telefonów Nokia
    > 6210i :( Więc nie ma co liczyć że są to te lepsze chińczyki. Chyba, że
    > kilka lat pracy uznamy za wystarczającą jakość :)
    > Wojtek

    trochę nie o to chodzi. ja mam ładowarkę z ericssona r320 która jest juz
    ok 8 lat wstawiona w gniazdko na stałe. Wolałbym kupić takie ładowarki
    po 10zł za sztukę niż cokolwiek innego. pytanie czy i jak da sie to
    przerobić. teraz zastanawiam się nad połączeniem szeregowym trzech
    identycznych ładowarek z motoroli. Nie wiem czy coś nie wybuchnie.
    pozatym ciężko mi uwierzyć że nikt jeszcze nie chciał przerobić 5v na 12
    v.....

    ToMasz