-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <0...@g...com>
<pvgkpb$dgo$1@node1.news.atman.pl>
<1ogu6fn6jdgo0.10ir0xyv5bj9f$.dlg@40tude.net>
<5...@t...no1>
<pviadm$6q3$1@node2.news.atman.pl>
<5c1cc48b$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
<pvioec$ff4$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <pvioec$ff4$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: lHamowanie letnimi w zimie
Date: Fri, 21 Dec 2018 16:36:51 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 24
Message-ID: <5c1d08cd$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.167.68
X-Trace: 1545406669 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 483 83.26.167.68:51646
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2646721
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Uncle Pete" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:pvioec$ff4$...@n...news.atman.pl...
>> I pomaga ?
>> Przeciez ABS wlasnie to robi - hamuje pulsacyjnie.
>Nie do końca. ABS doprowadza do chwilowego poślizgu, a sens hamowania
>pulsacyjnego w tym, żeby do niego nie doprowadzać, zwolnić pedał
>chwilę przez zablokowaniem.
>> Swoja droga to kiedys porownywalem dwa samochody na sniegu i mi
>> wyszlo, ze pulsacyjnie potrafie sie zatrzymac na podobnym dystansie
>> co ABS ... ale nie zawsze.
>Spróbuj na tym samym - ale właśnie nie doprowadzając do blokady kół.
Na tym samym to trudno - bo jak ABS wylaczyc :-)
No i jak "nie doprowadzajac do blokady" ?
Nie doprowadze, to nie wiem czy wystarczajaco mocno wcisnalem.
Moze moglem mocniej, a ja tymczasem odpuszczam zamiast wciskac.
A samo pulsowanie pedalem tez nie ulatwia precyzyjnego dawkowania
sily.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.18 16:41 J.F.
- 21.12.18 17:15 J.F.
- 21.12.18 17:29 kk
- 21.12.18 17:30 J.F.
- 21.12.18 17:33 kk
- 21.12.18 17:41 kk
- 21.12.18 17:48 Uncle Pete
- 21.12.18 17:53 Uncle Pete
- 21.12.18 17:57 Uncle Pete
- 21.12.18 18:10 kk
- 21.12.18 18:15 Uncle Pete
- 21.12.18 18:17 Uncle Pete
- 21.12.18 18:17 kk
- 21.12.18 19:14 J.F.
- 21.12.18 19:18 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A