  • Data: 2018-12-21 17:30:09
    Temat: Re: lHamowanie letnimi w zimie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pl...
    On 2018-12-21 08:48, Kris wrote:

    >Ja zimówki po raz pierwszy założyłem właśnie do kredensa w połowie
    >lat
    >90. i jednak zdecydowanie było czuć różnicę w porównaniu do starych
    >stomili z trochę zjeżdżonym bieżnikiem, ale przede wszystkim ze
    >starą,
    >stwardniałą gumą. Pamiętam to do dzisiaj, bo gdy jechałem do
    >warsztatu
    >na wymianę opon, to w sam raz spadło sporo śniegu i po wymianie
    >natychmiast odczułem różnicę. :-)

    Ale sa tez inne sprawy: Byl Gierek i w takim Zielencu parking zimą byl
    pelny.
    A pozniej komuna sie skonczyla, benzyna wrocila i tez byl pelny.
    I wszyscy jakos dojechali na swoich Stomilach.

    Stomil zlikwidowali, zimowki sie pojawily w handlu, a w Zielencu sie
    pojawil nakaz jazdy w łancuchach :-)

    A droga wygladala gorzej niz tu
    https://www.youtube.com/watch?v=H1_syeUfJtE

    Przesunac do 5:30, bo wczesniej to jedna z glownych drog krajowych :-)

    Albo np taka droga do Hotelu Orlinek w Karpaczu.
    Dawniej roznie bywalo - czasem stomile podjezdzaly, czasem nie.

    A dzis zimą mozna tylko zjechac, bo na wszelki wypadek droge zrobili
    jednokierunkową :-)

    >Hyhy, kiedyś zajechałem tym kredensem do roboty, było sucho. W
    >międzyczasie spadło z 5 (pięć) cm wilgotnego śniegu, który później
    >jeszcze zamarzł no i po wyjściu z roboty nie dałem rady ruszyć na
    >wstecznym z parkingu. Trzeba było odkopywać. :-) Aha, a opony to były
    >właśnie te stare, twarde stomile.

    Na dzisiejszych miekkich letnich tez by cie to moglo spotkac.
    Ba, na zimowych Barum Polaris tez :-)

    J.