  • Data: 2018-12-21 16:33:21
    Temat: Re: lHamowanie letnimi w zimie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-21 13:03, Mateusz Viste wrote:

    >Nie, właśnie odwrotnie. Byłem zdziwiony skutecznością takiego
    >hamowania.

    Jest bardzo skuteczne ... ale dlaczego ABS mialby byc mniej skuteczny
    ?
    On wlasnie to robi, tylko lepiej, bo i czujniki ma, i osobno w kazdym
    kole reguluje :-)

    Zastrzezenia do ABS mialem raz - Pug 406 na suchym asfalcie ... IMO
    zaczal wibrowac ciut za wczesnie, tak mi sie zdaje, ze ja bym mocniej
    docisnal.

    No i kolega cos ze dwa razy sie nadzial, ze ABS mu odpuszczal
    hamowanie, a to z powodu uszkodzonych czujnikow.

    J.