  • Data: 2018-12-21 17:53:56
    Temat: Re: lHamowanie letnimi w zimie
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na tym samym to trudno - bo jak ABS wylaczyc :-)

    Nie doprowadzaj do jego włączania.

    > No i jak "nie doprowadzajac do blokady" ?
    > Nie doprowadze, to nie wiem czy wystarczajaco mocno wcisnalem.
    > Moze moglem mocniej, a ja tymczasem odpuszczam zamiast wciskac.
    > A samo pulsowanie pedalem tez nie ulatwia precyzyjnego dawkowania sily.

    Ja to robiłem krótkim dość mocnym wciskaniem pedału hamulca i jego
    puszczeniem. Robi się to na czuja, trochę mocniej (a zwłaszcza dłużej)
    dociśniesz to słyszysz ABS. No to dociskasz słabiej/krócej. Właśnie ABS
    pomaga wyczuć ten moment, bo przecież włącza się nie od razu po
    rozpoczęciu hamowania (no, chyba że jest idealnie ślisko). Co prawda
    eksperymentowałem w sytuacji bez zagrożenia, nie wiem, czy tak się da
    hamować w stresie ))