  • Data: 2014-02-02 05:40:52
    Temat: Re: kwota max mandatu zmieniona z 500 do 720 pln
    Od: "misiek" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ZIWK" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lciebc$3lt$1@dont-email.me...
    >W dniu 2014-01-31 04:41, misiek pisze:
    >> chuje i zlodzieje z pelo szaleja...
    >>
    >> http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15357603,Drogowe
    _mandaty_beda_rosly_ze_srednia_pensja.html?v=1&obxx=
    15357603&order=najstarsze&pId=26206011

    i-nas-az-milo-tylko-na-nowych-daninach-i-podatkach-c
    hce-z-nas-zedrzec-az-24-mld-zl-rocznie

    > Tak się składa, że żaden rząd nie ma ani grosza własnej kasy - ma tylko to
    > co zebrał w formie podatków i tym dysponuje na określone i z góry
    > wyznaczone cele a nie na fanaberie pierdoł życiowych i drobnych
    > cwaniaczków.

    masz na mysli fanaberie typu zegarki Nowaka, lapowy kolesi od infoafery,
    przeplacone autostrady i
    basen narodowy za 2 mld ? zgadzam sie - premier nie powinien marnotrawic
    naszego grosza na takie zachcianki pierdol zyciowych ... i skurwysynow
    kolego zlodziei ;) ale przeciez kolegom trzeba odpalic z panstwowej kasy :D

    > - kupiłem klitkę w bloku w szczerym polu za 1/4 ceny - PanDa premierze,
    > drogę, przedszkolę, szkołę, operę i lunapark!

    nie przesadzaj - wszyscy tacy juz kupili mieszkanka w warsiawce i sa tam ze
    swoimi sloikami z prowiantem :)

    > - nie ma autostrad - PanDa premierze

    jak to nie ma ? SOM.
    chuj ze drozej niz te w de budowane i do remontu po oddaniu, ale SOM.

    > odszkodowania za kurnik jak za pałac w Kartaginie

    ustawa o wywlaszczeniu bolszewickim z wlasnej ziemi powstala wlasnie na
    uzytek budowy autostrad ...

    > - są autostrady - źle bo trzeba za nie płacić - PanDa premierze

    uwazasz budowanie PLaTNYCH niby panstwowych autostrad przez prywatne
    konsorcjum zyda kulczyka jest normalne ? bo skoro placimy za buudowanie my
    wszyscy zbudzetu, to z jakiej racji mamy te pare kawalkow autostrad
    PLatnych - i to w dodatku jak za zboze ?

    > - wpakowałem kasę w AmberGold na nierealny zysk - PanDa premierze

    no tu se w stope szczeliles = zapytaj niejakiego jozefa baka syna premiera -
    gdzie jest kasa ;) bo ostatnio kupil pietro zabytkowej willi w Gdansku czy
    tam w innym Sopocie.

    > - przysępiłem na ubezpieczenie i grad/powódź/kosmici rozjebali mi
    > paprykę - Jak żyć? PanDa premierze

    koles dostal, ale pare kontroli panstwowych ztcw.
    skarbowka sanepid itp.

    > - ujebałem roszczeniami związkowców zakład produkcyjny że stracił
    > opłacalność - PanDa premierze

    masz na mysli stocznie, autosana czy fso ? zaorane w czasach donka genialną
    polityką proniemiecką. ?

    > - nie mam własnego kwadrata w bloku - PanDa premierze

    no fakt - Ci co se pobrali kredyty na 30 lat krzycza ze ktos ma im dac :P
    zapierdalaja na 3 etatach i splacaja.

    > - nie umiem znaleźć roboty a tylko ruchać gumy i co rok dziecko - PanDa
    > premierze

    spoko - nowy premier juz zpowiedzial ze da pincet.
    bez kozery.

    > - zabierają przywileje górnikom - PanDa premierze, bo jak nie to
    > przyjedziemy robić rozpierdol

    akurat wungiel to zajebiste bogactwo tego kraju, ktorego nie umiemy
    wykorzystac... od `89 wiecznie slysze ze rzeba zamykac kopalnie, a zachod za
    wegiel dalby sie pokroic...

    > A jak PanNieDa premierze to jesteś pan Żyd, Niemiec i wnuk całego
    > Wehrmachtu

    a slyszales ostatniego niusa, ze on sie jezykow w szkole nie uczyl - tylko
    babcia go niemieckiego uczyla . no.
    generalnie widze, ze jestes kolejnym zwolennikiem tezy ze trzeba jaroslawa
    odsunac od wladzy - bo juz 7 my rok rzadzi, a nicniemoge donus jest tylko
    figurantem sterowanym z tylnego siedzenia przez jarka ;)
    dobra dobre.

    > No i co najgorsze - KAŻDY daje, bo jest gnidą bez > kęrgosłupa i nie
    > postawi się elektoratowi przed wyborami. A zawsze są jakieś wybory w
    > planach...

    sam se zaprzeczasz - to donek nie daje czy daje w koncu ? bo sie zgubilem ;)
    jak na razie widze ze dyma - obywateli na podatkach.