  • Data: 2009-02-06 15:47:38
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:

    > O czym Ty piszesz człowieku? Zastanów się czasem.
    > Ktoś pyta o aparat z dobrą kontrolą nad GO, a tu format 4/3 akurat jest
    > NAJGORSZYM WYBOREM.

    "Ktoś" napisał że chce kupić bezlustrowy aparat i jednocześnie móc "wyciac
    smieci nie tylko kompozycja/kadrem, ale i przy uzyciu GO".

    Jak zwykle manipulujesz, nic nie pisał że chce mieć najmniejszą GO ze wszystkich
    systemów nie-FF.

    > To czy ktoś kupi olka panasa czy cokolwiek to wierz mi, że mało co mnie
    > obchodzi. Będę spał po nocach i koszmary mi się śniły nie będą.
    >
    > To Ty usilnie masz misję każdego nieprawomocnego słowa o olku prostować
    > "że nie widać różnicy".

    Bo nie widać.

    Jest wiele rzeczy za które można ganić 4/3 (małe wizjery, banding, dynamika),
    ale nie można pisać że należy go nie kupować z powodu GO albo braku szkieł. Bo
    to są brednie.

    > Jeśli komuś zależy na najlepszej kontroli nad GO to w tej cenie powinien
    > kupić coś z 1.5x - olek tańszy odpowiednio nie jest, ale daje
    > najmniejsze możliwości.

    Ty manipulancie, on niczego takiego nie napisał.

    > A Ty znów, że różnicy nie ma? :) hyhy :)

    Nie ma. Zamiast czytac czy jest 6 czy 7cm wolę robić i oglądać zdjęcia.