  • Data: 2009-02-06 22:51:23
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: jerzy szczudlowski <j...@j...net.pI> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:

    > Ale tam gdzie pada to światła nie tracisz, a to ono opisane jest przez
    > liczbę przysłony. Przy dwóch aparatach i tym samym szkle, [...]

    Ja nie piszę o dwóch różnych aparatach, tylko o dwóch różnych obiektywach na
    tej samej matrycy, z których jeden ma niedopasowane pole obrazowania. I w
    tym sęk: skoro to światło pada tam gdzie nie powinno (poza matrycę), to
    jednak (tak logika podpowiada) tracę.

    --
    http://www.flickr.com/jerzy_szczudlowski/