    From: Qlfon <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kolejny dawca
    Date: Tue, 24 May 2011 22:27:24 +0200

    W dniu 2011-05-24 22:06, jarek d. pisze:

    > Czy te motocykle to religia jakaś?
    > "Ambicja każe", "najbardziej/najmniej doświadczony z tyłu/z przodu".
    > No wybacz. Prawo jazdy ma? To niech się porusza bezpiecznie dla siebie i
    > innych.

    Wiedziałe, że sie flame rozkręci. Ale co mi tam.. Nie, motocykle to nie
    religia, to fajne hobby. A kwestia ambicji to zwykła psychologia i
    zachowania stadne, Niestety wielu się na to łapie. Nie tylko młodych
    motocyklistów ale również samochodziarzy, paralotniarzy, windsurferów -
    wymieniaj... Jak jeździsz samochodem to zauważ ilu ludzi utrudnia Ci
    wyprzedzanie bądź gna do przodu wyprzedzając wszystkich i wszystko po to
    by za 200m wyhamować wszystkich i skręcić do kiosku. Mądre to? nie, ale
    często spotykane bo kierowane głupią ambicją właśnie - to ja tu rządzę i
    jestem samiec alfa. A o tym kto gdzie powinien jechać to dobra praktyka
    - jak z prowadzeniem dziecka po chodniku za rękę. Prowadzisz je od
    strony jezdni czy od strony chodnika? To też religia?
    > Nie zrozumiem nigdy hasła "patrz w lusterka - motocykle są wszędzie", bo
    > mi - puszkarzowi - każe mieć oczy dookoła głowy, żeby nie zrobić krzywdy
    > *dorosłemu* lekkoduchowi.

    Szczerze? Ja też go nie rozumiem. Może to taki znak solidarności z
    motocyklistami? Innej funkcji to raczej nie pełni.

    > PS. W korkach robię miejsce, żeby dać się wyprzedzić. Miło jest zobaczyć
    > gest ręką w podziękowaniu.
    > Czy to jakiś inny gatunek motocyklistów?
    I chwała Ci za to, jednak nie zawsze da się machnąć w podziękowaniu, jak
    np. odwracam głowę w prawo i wyraźnie kiwam:) Jest jeszcze sposób na
    wyciągnięta prawa nogę, ale w samochodzie możesz tego nie zauwazyć.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050