-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <kckhnh$8r0$1@news.task.gda.pl>
<50edd11b$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<kckm34$58c$1@news.vectranet.pl>
<50ede7a6$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<kcm3rv$fsr$1@node1.news.atman.pl>
<50eeae7b$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<kcmgac$snq$1@node1.news.atman.pl>
<50eee11e$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<50eef2f0$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<1q1v4xjn8dy8t$.1dhfas721dh4l$.dlg@40tude.net>
<kcokjv$16n$1@node1.news.atman.pl>
<50eff026$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
<1u2ntrtwdm4mx$.30d72bymtksp.dlg@40tude.net>
<kcp482$ksc$1@node2.news.atman.pl>
<m...@4...net>
<kcpihv$h13$1@news.vectranet.pl>
Date: Fri, 11 Jan 2013 19:49:13 +0100
Message-ID: <4md7k3uzxeys$.1isltaq306eff$.dlg@40tude.net>
Lines: 35
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.8.245.102
X-Trace: 1357930153 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26698 83.8.245.102:56875
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2479084
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 11 Jan 2013 18:35:51 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>> Gdybyś chociaż wiedział o ile trzeba zwolnić żeby na suchym i w deszczu
>> mieć te same marginesy panowania nad pojazdem... :)
>
> Wiesz, ale to naprawdę nieistotne co ja wiem w tej materii.
Postulujesz żeby Tobie ograniczyć prawo do rozwijania w deszczu danej
prędkości, zakładałem więc że może poprzesz to jakimkolwiek argumentem
innym niż wirtualna "śmieszność na zachodzie"... No ale widzę że nie.
> Na drodze
> cywilnej *wszyscy* mają się stosować do przepisów, znaków itd.
No i dlatego jest ograniczenie do 140 i już...
> i ponadprzeciętne możliwości (w szczególności przekonanie o nich)
> nie są żadną argumentacją, czy też usprawiedliwieniem zachowań
> wykraczających poza ramy prawne.
No i jazda 140 polską autostradą nie jest żadnym wykroczeniem, a z tego co
widać na tych autostradach jest to w dodatku tak bezpieczne jak żadna inna
rzecz którą można robić na polskich drogach.
No ale jak widać malkontent zawsze się znajdzie, którego ograniczenie do
140 uwiera, bo za duże...
Zrozum że naprawdę nie musisz jeździć 140, jeżeli maksymalna prędkość na
którą się czujesz jest niższa, to jedź wolniej. Prawym pasem oczywiście.
I wszyscy będą zadowoleni.
Jak w mieście po 22 uważasz że warunki są takie że powinieneś jechać 50, to
jedź 50. W czym więc widzisz problem?
A statystyki wypadków pokazują, że tam gdzie obowiązują te podniesienia
jest całkiem bezpiecznie. A problemem nie jest ani noc, ani deszcz.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.13 20:08 Artur Maśląg
- 11.01.13 21:18 Tomasz Pyra
- 11.01.13 21:47 Artur Maśląg
- 11.01.13 22:44 J.F.
- 11.01.13 22:50 J.F.
- 11.01.13 22:58 J.F.
- 11.01.13 23:07 J.F.
- 12.01.13 00:33 RoMan Mandziejewicz
- 12.01.13 02:04 Tomasz Pyra
- 12.01.13 03:43 John Kołalsky
- 12.01.13 04:16 John Kołalsky
- 12.01.13 04:17 John Kołalsky
- 12.01.13 04:27 John Kołalsky
- 12.01.13 04:33 John Kołalsky
- 12.01.13 04:58 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe