eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykat wtrysku w dizlu › Re: kat wtrysku w dizlu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "sth" <k...@l...vk>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kat wtrysku w dizlu
    Date: Sun, 30 Jan 2011 21:57:15 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <ii4jhd$lhp$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ii4889$gco$1@inews.gazeta.pl> <ii4btf$gtt$1@news.mm.pl>
    <ii4cnm$gt$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@4...com> <ii4ecj$1s8u$1@news.mm.pl>
    <ii4f8a$8dp$1@inews.gazeta.pl> <ii4ggc$30n$1@news.mm.pl>
    <ii4gn5$cv5$1@inews.gazeta.pl> <ii4iom$1cv4$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: 84-10-162-122.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1296421229 22073 84.10.162.122 (30 Jan 2011 21:00:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Jan 2011 21:00:29 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <ii4iom$1cv4$1@news.mm.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: rkonioo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2346732
    [ ukryj nagłówki ]

    > Najpierw musisz znalezc punkt 0, masz to w tym Twoim linku opisane.
    > Znajdujesz najnizsze polozenie w okolicy GMP, zerujesz czujnik zegarowy,
    > ustawiasz wal na znaki (mniemam, ze takowe tam widnieja) i ustawiasz pompe
    > tak, aby zegar wskazywal 1mm +-0,03mm. Skrecasz, robisz pelny obrot i
    > patrzysz, czy w danym punkcie na wale masz prawdilowe wskazanie na
    > zegarze. Krecisz walem tylko zgodnie ze wskazowkami zegara, bez cofania bo
    > moze przeklamac Ci wynik. I to tyle.
    > A jak masz znaki dla 7 i 9 stopni jednoczesnie, to ustaw najpierw
    > pozniejszy wtrysk, czyli w Twoim przypadku to bedzie jak pisales na
    > poczatku 9 stopni i sprawdz jak silnik pracuje i odpala, jak bedzie ciezko
    > odplal, to wyreguluj na znaki dla 7 stopni, ale mowie to tylko w przypdku
    > jezeli masz podwojne oznaczenia.

    kurde pokreciles strasznie.
    Ustawiasz wal na 0.
    Cofasz ~30st w lewo
    Zerujesz czujnik
    Krecisz treoche lewo prawo zeby sprawdzic czy czujnik nie ma dewiacji, jak
    nie ma to nastepnie
    ustawiasz wal na zadany kat (7 lub 9) i regulujesz pompa tak zeby na
    czujniku wyszlo 1mm +-0,03mm
    Na podzialce masz kreski i cyferki 1 3 5 7 9

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: