eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykat wtrysku w dizluRe: kat wtrysku w dizlu
  • Data: 2011-01-30 21:45:11
    Temat: Re: kat wtrysku w dizlu
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-01-30 21:12, sth pisze:
    >> Ale olej te stopnie.
    >> I tak ustawiasz na zegar poczatek tloczenia?
    >> Jak tak, to ustawiasz na zegarze 1 +- 0,03 i wszystko. Stopnie Cie nie
    >> interesuja.
    >
    > szczerze mowiac nic z tego nie zrozumialem :P
    >
    > przeciez musze ustawic wal na jakis kat zeby ustawic pompe czujnikiem :)

    Najpierw musisz znalezc punkt 0, masz to w tym Twoim linku opisane.
    Znajdujesz najnizsze polozenie w okolicy GMP, zerujesz czujnik zegarowy,
    ustawiasz wal na znaki (mniemam, ze takowe tam widnieja) i ustawiasz
    pompe tak, aby zegar wskazywal 1mm +-0,03mm. Skrecasz, robisz pelny
    obrot i patrzysz, czy w danym punkcie na wale masz prawdilowe wskazanie
    na zegarze. Krecisz walem tylko zgodnie ze wskazowkami zegara, bez
    cofania bo moze przeklamac Ci wynik. I to tyle.
    A jak masz znaki dla 7 i 9 stopni jednoczesnie, to ustaw najpierw
    pozniejszy wtrysk, czyli w Twoim przypadku to bedzie jak pisales na
    poczatku 9 stopni i sprawdz jak silnik pracuje i odpala, jak bedzie
    ciezko odplal, to wyreguluj na znaki dla 7 stopni, ale mowie to tylko w
    przypdku jezeli masz podwojne oznaczenia.

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: