eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykat wtrysku w dizluRe: kat wtrysku w dizlu
  • Data: 2011-01-30 21:57:15
    Temat: Re: kat wtrysku w dizlu
    Od: "sth" <k...@l...vk> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Najpierw musisz znalezc punkt 0, masz to w tym Twoim linku opisane.
    > Znajdujesz najnizsze polozenie w okolicy GMP, zerujesz czujnik zegarowy,
    > ustawiasz wal na znaki (mniemam, ze takowe tam widnieja) i ustawiasz pompe
    > tak, aby zegar wskazywal 1mm +-0,03mm. Skrecasz, robisz pelny obrot i
    > patrzysz, czy w danym punkcie na wale masz prawdilowe wskazanie na
    > zegarze. Krecisz walem tylko zgodnie ze wskazowkami zegara, bez cofania bo
    > moze przeklamac Ci wynik. I to tyle.
    > A jak masz znaki dla 7 i 9 stopni jednoczesnie, to ustaw najpierw
    > pozniejszy wtrysk, czyli w Twoim przypadku to bedzie jak pisales na
    > poczatku 9 stopni i sprawdz jak silnik pracuje i odpala, jak bedzie ciezko
    > odplal, to wyreguluj na znaki dla 7 stopni, ale mowie to tylko w przypdku
    > jezeli masz podwojne oznaczenia.

    kurde pokreciles strasznie.
    Ustawiasz wal na 0.
    Cofasz ~30st w lewo
    Zerujesz czujnik
    Krecisz treoche lewo prawo zeby sprawdzic czy czujnik nie ma dewiacji, jak
    nie ma to nastepnie
    ustawiasz wal na zadany kat (7 lub 9) i regulujesz pompa tak zeby na
    czujniku wyszlo 1mm +-0,03mm
    Na podzialce masz kreski i cyferki 1 3 5 7 9

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: