eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodykat wtrysku w dizlu › Re: kat wtrysku w dizlu
  • Data: 2011-01-30 23:10:59
    Temat: Re: kat wtrysku w dizlu
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-01-30 21:57, sth pisze:

    > kurde pokreciles strasznie.
    > Ustawiasz wal na 0.
    > Cofasz ~30st w lewo

    Nie przepisywalem tej instrukcji, ktora Ty masz, bo nawet nie widze jej
    w calosci :>
    Jak chcesz ustawic te 30 stopni? Masz tam jakis znak, ze wiesz gdzie
    bedzie 30 stopni?

    > Zerujesz czujnik
    > Krecisz treoche lewo prawo zeby sprawdzic czy czujnik nie ma dewiacji,
    > jak nie ma to nastepnie
    > ustawiasz wal na zadany kat (7 lub 9) i regulujesz pompa tak zeby na
    > czujniku wyszlo 1mm +-0,03mm
    > Na podzialce masz kreski i cyferki 1 3 5 7 9
    >

    Tyle, co widze z tej instrukcji, ktora wrzuciles to niewiele wynika.
    Normalnie to sie robi tak, ze ustwiasz wal w GMP, pompe z grubsza,
    krecisz walem i szukasz najnizszego wskazania, zerujesz w tym miejscu,
    ustawiasz wal w odpowiednim miejscu (zazwyczj jest to GMP, a u Ciebie 7
    albo 9 stopni) i regulujesz pompa na zadana wartosc i to tyle filozofii.
    Wrzuc calosc tej instrukcji, bo z tego kawalka, ktory da sie odczytac to
    tylko zamieszanie wynika.


    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: