  • Data: 2014-06-09 14:04:09
    Temat: Re: jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.06.2014 13:54, Myjk pisze:

    > Czyli?

    Obejrzyj sobie film. Specjalnie zrobiony tak, żeby nawet myjki... znaczy
    się nawet dzieci zrozumiały.

    > Chciałbym wiedzieć na jakiej podstawie twierdzisz, że jestem piratem
    > drogowym. Żeby uważać na kapusiów.

    Sam pisałeś, że jeździsz ludziom "na zderzaku". Wycofujesz się?

    > Kultury! Kultury! Kapusiu ludowy!

    Piraci drogowi nie mają prawa powoływać się na kulturę - podobnie jak
    np. literacki król Herod nie miałby prawa powoływać się na dobro dzieci.

    > Jaki błąd ortograficzny jest w słowie "może"? :>
    > BTW Tobie kultura kuleje, od dawna.

    Przyganił kocioł garnkowi.

    > Mhm! Rzeczowo.

    Adekwatnie do twoich konfabulacji.

    > Ja nie mam. Ty masz, nauczycielu od siedmiu boleści.

    Masz. Z moją oceną zgodzili się policjanci oraz sąd.