  • Data: 2014-06-09 15:42:37
    Temat: Re: jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa
    Od: mastalerz <m...@m...mx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-06-09, o godz. 11:49:13
    Czesław Wiśniak <c...@n...pl> napisał(a):

    > A rozumiem. Jak ktos tobie siedzi na zderzaku to jest be, ale jak ty
    > komus to juz jest w porzadku :)

    Nie, ja akurat nie jeżdżę na zderzaku ani nie wyprawiam takich rzeczy na
    drodze. Raczej stosuję zasadę żyj i daj żyć innym. Ale w ogóle nie o to mi
    chodziło, tylko tak patrzę na internetowe ORMO wyposażone w kamerki,
    zwłaszcza jak teraz dostało piany na usta, że ktoś może mieć inne zdanie od
    nich.

    A to, że około połowa nie zrozumiała nawet niezbyt subtelnych aluzji i
    wzięła wszystko literalnie, to tylko potwierdza moje wcześniejsze
    obserwacje, że ludzie z poczuciem misji naprawienia świata kamerkami w
    samochodzie mają martwicę mózgu.

    Jest taki bałwan, jakiś architekt, nie pamiętam naziwska, który z misję
    sobie obrał uprzykrzanie życia ludziom, którzy jego zdaniem jakos tam źle
    zaparkują. Taki nawiedzony rowerzysta, czy coś takiego. Blokuje im
    samochód, mędrkuje, poucza, a to wszystko tylko dlatego, że może to nagrać,
    wrzucić na YT i otrzymać lajki od podobnych do niego nawiedzonych
    rowerzystów, którzy nienawidzą ludzi.