  • Data: 2014-06-09 15:32:43
    Temat: Re: jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.06.2014 15:06, Myjk pisze:
    > Mon, 09 Jun 2014 14:41:07 +0200, Andrzej Lawa

    > Ponieważ próbuję ci wykazać, że sama jazda na zderzaku nie jest elementem
    > który doprowadza do kolizji. Najczęściej NIE doprowadza i częściej sytuacje

    Mhm. Podobnie jak wysoka prędkość. A także wypadnięcie z samolotu czy
    wysokiego piętra nie doprowadza bezpośrenio do kalectwa/śmierci.

    > niebezpieczne biorą się z tego, że z przodu znajdzie się "nauczyciel" który
    > stwierdza że ten z tyłu ma "niebezpieczną" odległość (czyt. jedzie na
    > "centymetry") i musi nauczyć hamując mu BEZ PRZYCZYNY, a potem się jeszcze
    > bezczelnie tłumaczy, że mu się coś wydawało że widzi, albo kot przebiegał,

    A skąd wiesz, że nie przebiegał? Udowodnij!

    > albo inna zjawa, choć było to ewidentnie złośliwe zachowanie "światłego
    > nauczyciela". Tym sposobem to ja co chwilę mogę mieć kogoś nagranego i też
    > mi policja i sąd przyzna rację.

    Jeśli powie, że złośliwie zahamował - owszem.

    Jeśli poda jakąś przyczynę to nawet jeśli był to jakiś miraż to winny
    jest ten idiota, który jedzie na zderzaku.

    Każdy, kto nie zachowuje bezpiecznej odległości powinien z miejsca
    stracić prawo jazdy i móc je odzyskać dopiero po porządnej
    psychoterapii, bo ewidentnie usiłuje leczyć na drodze jakieś swoje
    kompleksy.