  • Data: 2011-02-21 14:48:47
    Temat: Re: jaki olej do Corolli E12
    Od: " " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BUNIEK <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > wsio najlepsze ,wycieraczki, mycie na ręcznej myjni,tankowanie tylko BP,
    > potem jeszcze odlakierowałem obicia parkingowe itp i po miesiącu jakiś
    > łachmyta przywalił jak stała pod robota ze poszła na żyletki, powiedziałem
    > sobie ze już nigdy nie będę lądował w auto, wiec jest lotos za 80 pln,
    > filtoron jako filtry, i paliwo z Carrefura lub Auchan u mycia na automacie.
    > Koniec walki bo i tak ktoś wszystko pośle do diabla.
    > A co do Lotosa porównywałem ich (lotos - mobil) parametry tabelaryczne i
    > musze powiedzieć ze chyba za dużo nie odbiega od siebie.

    Mialem to samo: Autko od nowosci, ASO, stan tip top, nie katowane, dbane...
    wracalem z roboty, na lewoskrecie paniusia 72-letnia sie zagapila wyjachala mi
    przed maske i tyle z "dbania i chuchania"

    dlatego auto to tylko auto, grunt ze nic mi sie nie stalo, a przywalilem lbem
    o slupek bo staralem sie uciekac i jechalem juz lekko pod katem, twarz mi
    dretwiala przez kilka dni :( wizyta w szpitalu, L4

    co do auta, szkoda bo wiele energii w nie wlozyelm, ale co mam, zabic babe,
    czy wystosowac pismo do sejmu, aby po 70 roku zycia, byl zakaz prowadzenia
    pojazdow mechanicznych po drogach publicznych?. Bo juz dziadki nie ogarniaja
    co sie dookola ich dzieje, ale przeciez ja tez za iles lat bede mial 70 lat i
    co do piachu? czy liczyc na MZA :) hehehe

    wracajac do oleum, ja w swym D4D leje olej Ford 5W30 spec. A1 - jak zaleca
    instrukcja ;).

    Stluczka choc drobna nauczyla mnie jednego, i powtorze co napisal BUNIEK:

    "Koniec walki bo i tak ktoś wszystko pośle do diabla".

    I tez po odbiorze, choc to tylko blotnik, zderzak i lampka, nic
    konstrukcyjnego, zaprzyjaznie sie z Q-Service i pozegnam ASO bo... wiadomo, "i
    tak ktoś wszystko pośle do diabla"...

    pzdr