    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jaki automat do miasta?
    Date: Tue, 20 May 2014 21:45:05 +0200

    Dnia 2014-05-20 20:33, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Doczytałem i właśnie się dziwię, że aż tak długo czekasz...

    Bo nie widzę sensu zmiany biegu przy obrotach mniejszych
    niż trzy tysiące. A ty widzisz ?

    > Nie do rozpędzania auta tylko wtedy gdy już osiągnąłeś te 50km/h i chcesz
    > aby auto się toczyło z tą samą prędkością.

    Też bez sensu, poza przypadkami kiedy masz 9 biegów.
    A zdaje się że jednak nie masz.

    > Nie wiem po co te niegrzeczne epitety...

    Bo palnąłeś głupotę i zamiast wycofać się z honorem brniesz
    dalej. I brniesz głupio.

    > To nie ja zgubiłem czwórkę, to ludzie zarzynający silniki na dwójce i
    > trójce nie używają wyższych biegów.

    Nie zwalaj na zarzynających silniki to nie oni pisali że na dwójce
    jadę 60km/h tylko ty.

    > Swoją drogą ci ludzie często myślą, że jak wrzucą wyższy bieg to auto
    > będzie jechać tak szybko że wolą go trzymać na niższym.
    > Kompletny brak wyczucia pedału gazu...

    Po to są wskaźniki obrotów żeby obserwować i wiedzieć kiedy
    bieg zmienić. Na ale fachowcy od jazdy 50km/h na piątce
    zdaje się takiego nie mają.

    > Na autostradzie nie będę jechał przy obrotach 2000rpm. Duże prędkości
    > sprawiają, że opory ruchu są nieco większe.

    To na jakim biegu i z jaką prędkością będziesz jechał na tej
    autostradzie przy 3000rpm ? Ewentualnie podaj obroty na jakich
    po tej autostradzie podróżujesz, nie zapominając o prędkości
    i biegu. Nie wstydź się napisz. Możesz też dodać jaki to pojazd.
    Wszyscy się pośmiejemy.