  • Data: 2011-12-27 19:38:29
    Temat: Re: [instalacja elektryczna] Zamiennik LgY 6 mm2
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Waldemar Krzok" napisał w wiadomości grup
    >Tak, ino wtedy nie linki.
    >Tak apropos. Parę miesięcy temu kazałem założyć zerowanie ochronne w
    >laboratorium w robocie. Facet mi przy tym opowiadał, że instalacja
    >jest już
    >tak pop...rzestawiana, że prądy wyrównawcze w rurach wodociągowych
    >osiągają
    >kilka kA. OK, budynek dość duży, coś koło 6MVA na przyłączach i
    >własna
    >elektrociepłownia, ale mimo to dziwne.

    Tak nawiasem mowiac - to taki "zerujacy" kabel nie powinien miec
    jednak kA pradow, a nawet i mniejszych, wiec o temperature pracy bym
    sie nie martwil :-)

    A propos - co to jest ten polwinit i czym sie rozni od PVC/PCW ?

    P.S. I w zasadzie co lepsze - polwinit czy jakies PE/PP/poliolefiny ?
    Do PVC nie mam zaufania, ale musze przyznac ze pali sie kiepsko. Tylko
    fosgen wydziela.

    J.