  • Data: 2012-04-08 02:47:11
    Temat: Re: ile za oc?
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ojciec <e...@p...pl> napisał(a):

    > Jak ty sobie wyobrażasz jazdę bez OC? Zarabiasz 3000 zł i jeżdzisz Skodą
    > Fabią, masz 30 lat. Pewnego dnia twój samochód uszkadza doszczętnie
    > Veyrona lub Rolls Royca biznesmena z Wrocławia za 3 000 000 pln. Teraz
    > nie masz OC i jak zamierzasz oddać za tego Rolls-a? 3 000 000 / 3000 pln
    > daje 41 lat odkładania miesiąc miesiąc bez uwzględnienia odsetek i tego
    > co masz jeść przez ten czas. Powiedz mi?
    >
    > To taka najprostsza sytuacja tylko stal, w końcu Biznesmen sobie ją
    > odkupi tańsza lub droższą, o innych rzeczach nawet nie chce myśleć.

    Dokładnie tak samo sobie to wyobrażam jak byś spotkał tego biznesmena
    na schodach na lotnisku i jedząc frytki potknął się i na niego wpadł po
    czym byście spadli razem z tych schodów łamiąc sobie po 2 palce w prawej
    ręce.

    Co wtedy ? on traci 4mln w czasie i niewygodzie - i co dalej ?

    Ubezpieczasz się od tego ?

    a OC jako opcja niech sobie będzie, i tak ma limit teraz
    2mln EURO czy coś takiego