-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
!postnews.google.com!f5g2000vbz.googlegroups.com!not-for-mail
From: Michał sirapacz Gut <s...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: help:)
Date: Thu, 20 Oct 2011 00:39:40 -0700 (PDT)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 21
Message-ID: <9...@f...googlegroups.com>
References: <3...@v...googlegroups.com>
<b...@m...googlegroups.com>
<4e9fc86a$0$8439$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 85.219.142.9
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1319096494 1403 127.0.0.1 (20 Oct 2011 07:41:34 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 Oct 2011 07:41:34 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: f5g2000vbz.googlegroups.com; posting-host=85.219.142.9;
posting-account=XjHxEwoAAADGcZ90NEK_Kt9ScHsIedVL
User-Agent: G2/1.0
X-Google-Web-Client: true
X-Google-Header-Order: HUALESNKRC
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.2) Gecko/20100101
Firefox/6.0.2,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407871
[ ukryj nagłówki ]> Numerowales sruby przy rozkrecaniu aby potem wkrecac w te same otwory?
nie - po co.
generalnie to takie same gwinty dociskane z taka sama sila mniej
wiecej
> Nie sugeruj sie ze jedna sruba na dynamometrze lepiej a inna ciezej dochodzi
> (to slowa mechanika w ASO ktory mi doradzal gdy sam sobei wymianialem
> uszczelke) Zalecil mi wpierw dokrecic wszystkie sruby w//g kolejnosci
> momentem 10Nm, nastepnie 20Nm, dopiero wtedy docelowym momentem i na koncu
> obrotem o okreslony kat. Ponoc taki sposób jest lepszy dla równego docisku
> glowicy na uszczelke.
dociagalem zwiekszajac co 10-20 Nm kolejno wszystkie sruby. przerwalem
jak sie okazalo ze ta jedna obraca sie bardziej niz pozostale. a nie
robilem zgodnie z instrukcja 30nm 90 90 poniewaz sruby uzywane nie
maja tej samej plastycznosci i wtedy bez uzycia dynamometryja bym je
mogl polamac
Następne wpisy z tego wątku
- 20.10.11 13:19 kogutek
- 20.10.11 14:00 Ukaniu
- 21.10.11 00:06 kogutek
- 21.10.11 00:37 Ukaniu
- 21.10.11 01:20 kogutek
- 21.10.11 08:19 Ukaniu
- 21.10.11 11:05 kogutek
- 21.10.11 11:55 Ukaniu
- 24.10.11 14:56 4CX250
- 25.10.11 11:51 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=