  • Data: 2009-10-14 12:03:06
    Temat: Re: hdr i pseudohdr
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Okt., 13:48, XX YY <f...@g...com> wrote:
> [...]
    > ulega zmianie.
    >
    > jedyna szansa na rzeczywiste obnizenie szumu jest zlozenie paru zdjec
    > tak samo naswietlonych ( tzn tak naswietlonych ze uzyskujemy
    > prawidlowy obraz czyli najnizszy szum dla prawidlowego obraz)  i ich
    > zlozenie . Dzieli przypdkowmu charakterowi szumow mozna uzyskac efekt
    > obizenia.
    >
    > w hdr jedno ze zdjec to najmniej naswietlone wnosi obraz bardziej
    > zaszumiony od pozostlych - nie ma szansy na obnizenie szumu - mozna
    > sie zastnawiac co robic zeby nie wzrosl istonie,

    Zitierten Text ausblenden -

    > - Zitierten Text anzeigen -

    zeby nie byc goloslownym
    tutaj przyklad
    http://picasaweb.google.de/firebird2222/SpcerNoca#52
    78424864488790130

    zobacz na sciane lasu.

    oczywiscie odcinajac ja ( czyli pixele ponizej pewnej wartosci proho
    ´gowej jak to nazywasz )pozbywama sie szumow w tamtym rejonie , tylko
    ze obraz przestaje byc hdr-em
    to jest kosztem dynamiki.

    hdr w aktualnej postaci nie prowadzi do obnizenia szumow - wrecz
    przeciwnie tedencj do podnoszenia

    obnizanie szumow jest okupione zawezaniem dynmiki czyli jest
    przeciwienstwem HDR