  • Data: 2009-10-14 22:22:05
    Temat: Re: hdr i pseudohdr
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Paź, 22:19, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > No cóż, każdy normalny człowiek wie, że w naszym przypadku środkowy
    > oznacza ekspozycję ze środka czyli 0EV. No, ale każdy normalny...
    >
    > Reszty mi się nie chce oglądać ani komentować.

    > No czyli masz swoją teorię i jednego wierzącego w nią (może znajdzie się
    > jeszcze jeden, który też mnie nie lubi :)

    Nic nie wyjaśniłeś. W dalszym ciągu jesteś tylko co najmniej bardzo
    mało wiarygodnym testerem. Wcześniej zakładałem, że bałaganiarskim
    testerem. Po ostatniej wypowiedzi zaczynam jednak podejrzewać celową
    manipulację.

    W zipie dałeś trzy rawy, końcówki ich nazw to 34, 35, 36.
    34 ma czas naświetlania 1/6s
    35 ma czas naświetlania 1/13s
    36 ma czas naświetlania 1/3s

    Czyli 35 jest niedoświetlony o 1ev
    36 jest prześwietlony o 1ev
    a 34 jest naświetlony z "zerową korektą" czyli jest 0ev, czyli ma
    "średnią ekspozycję" zpośród wszystkich trzech.

    34 ma tak prześwietlony lewy dół, że żadna korekta na minus przy
    wołaniu nie da przypadku, że będą czytelne wszystkie litery w tym
    miejscu. Wiec w jaki sposób twój "pseudohdr" ma widoczne wszystkie
    litery w lewym dolnym rogu. Wyjaśnienie jest bardzo proste bo powstał
    on z trzech ekspozycji ale pliku 35, czyli nie ze środkową ekspozycją.
    35 srodkową to ma jedynie nazwę. Bałaganiarzu, prowokatorze.

    W przypadku "hdrjpg" jestem ciekaw tych trzech pojedyńczych jpeg,
    które zostały wzięte do sklejki, po też mam pewne podejrzenia.

    Jednym słowem, jesteś póki co mocno niewiarygodny.