  • Data: 2009-10-14 13:17:22
    Temat: Re: hdr i pseudohdr
    Od: "Lol" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:52bbd8b5-d7fb-4ce9-9d42-0eb73450d1a3@37g2000yqm
    .googlegroups.com...
    On 14 Okt., 14:18, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:

    > Słowotok XXYY skłonił mnie do pewnych przemysleń i jestem skłonny przyznać
    > mu
    > częśćiowo rację. Jeżeli weźmiemy parę wersji tego samego piksela z różną
    > jasnością to tak naprawdę szum nam się nie zmniejszy, a jedynie uśredni.
    > Dlaczego?

    wlasnie

    problem w tym ze nie potrafimy okreslic co jest szumem a co sygnalem .
    gdyby to bylo mozliwe jak nap w przypdku dzwieku to moznaby
    potraktowac odszumiaczem analogicznie do muzyki . Pzy wkorzystniu
    instrumnetaruim jakie dal nam Fourier do dyspozcji udaje sie to zrobic
    w praktyce idealnie.

    ======

    Eeee tam.... A duwymiarowa transformata Fouriera? Są fitry obrazu oparte na
    takiej transformacie.
    Mam wrażenie że odeszliśmy nieco od tematu wątku ;)

    --
    Lol