-
Data: 2011-04-29 15:53:48
Temat: Re: [film] wariat?
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Thu, 28 Apr 2011 19:01:16 +0200, Shrek
> A co za różnica który zawalony? IMHO optymalnie jest kiedy wszystkie
> trzy są równomiernie wykorzystane. Zresztą w czym problem - wyprzedzaj
> prawym i jesteś do przodu - same zalety.
Tak, problem w tym, że prawy też często jest "zablokowany" przez całkiem
prawidłowo jadącego uczestnika drogi.
>> Dzisiaj to samo miałem
>> na Al. Krakowskiej -> Janki [DC]. Jedzie pacjent jakimś zgraconym UNO na
>> środku, lewym pasem na jego wysokości jedzie jakiś Mercedes beczka i tak
>> się kulają na odcinku prawie kilometra -- a z tyłu ludzi k...ca strzela i
>> muszą się tarabanić na prawy i wyprzedzać tych dwóch,
>
> A co pan robił w damskiej... na lewym pasie?
Kto powiedział, że byłem na lewym? :P Byłem akurat na prawym,
bo zaniebawem skręcałem w prawo. :P
> Skoro dało się wtarabanić na prawy to najlepszy dowód, że dało się jechać
> jeszcze bardziej "możliwie blisko prawej krawędzi:P
Ale przez tych dwóch bolków na prawym też się w końcu przytkało i to jest
podstawowy ból. Przecież obaj mogliby zjechać na prawo jak przepisy
przykazują, ustawić się za sobą w bezpiecznej odległości i tak się kulać --
wtedy dwa pasy byłyby wolne.
> I w sumie co za różnica po którym się wloką - można wyprzedzić z prawej.
Jest to dopuszczalne, ale manewr wyprzedzania powinno się w miarę
możliwości wykonywać lewym pasem. Ale w opisanej przeze mnie sytuacji ruch
był płynny. Był. Byłby.
>>> Też tak myśle, ale w w razie kolizji byłoby IMHO dyskusyjnie.
>> Widzisz tu choć cień szansy na kolizję? Ja nie widzę.
> Normalnie - Adaś nie hamuje i wjeżdża im w dupę - dla zasady.
Czyli nie było żadnej szansy na kolizję. Robienie tego dla zasady, to już
rodzaj premedytacji, a brak reakcji w celu uniknięcia zderzenia to
sprowadzanie na siebie i innych niebezpieczeństwa.
> Dokładnie - i irytujący przykład dlaczego ideologiczne trzymanie się
> "możliwie blisko prawej krawędzi" jest czystym kretynizmem.
> W takiej w sytuacji człowiek kulturalny zmienia pas na lewy,
> żeby ci z rozbiegowego mogli się bezstresowo włączyć.
To jest odmienna sytuacja. Dojazd do świateł, czy zwężenia, zawsze powinien
się rozkładać w miarę możliwości równomiernie na dostępne pasy. Nie wiem
gdzie chciał jechać dalej Adaś. Może za światłami skręcał w prawo -- więc
nie rozprawiam. Oczywiście jeśli miał taką możliwość, to powinien to
zrobić, zamiast sobie fistaszka przedłużać klaksonem.
> Generalnie w mieście to w bardzo wielu
> przypadkach kultura nakazuje zjazd na lewy - rozbiegówki, umożliwienie
> wyjazdu z podporządkowanej, wyjeżdzające z zatoczek autobusy, samochody
> wyjeżdzające z miejsc parkingowych (często tyłem), kałuże, rowerzyści,
> zielone strzałki w prawo. Całkiem sporo.
Zgadzam się i też tak robię w miarę możliwości. Co nie znaczy, że cały czas
muszę jechać lewym, pod przykrywką umożliwiania wjazdu innym z bocznej
drogi, zatoczek, rozbiegówek, etc. Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=