  • Data: 2011-04-30 08:09:49
    Temat: Re: [film] wariat?
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-29 23:12, Myjk pisze:

    > Nie chodzi o to że korzystają, bo pasy są oczywiście po to żeby z nich
    > korzystać, ale o to kiedy i jak. Ludzie korzystają z nich często
    > bezmyślnie.

    To racja, równie często bezmyślnie z któregoś nie korzystają, bo się 2
    kilometry dalej kończy. A jak ktoś skorzysta, to uważają go za cwaniaka.
    Generalnie trzymanie się prawego pasa ma sens w trasie, a i wtedy w
    miarę możliwości należy zjechać na lewy, jak ktoś chcę wjechać z
    podporządkowanej lub rozbiegówki. W mieście i korkach to należy
    wykorzystywać możliwie równomiernie wszystkie.

    > Przeszkadzało, bo paru z lewego i środkowego chcących pojechać dalej się
    > wpieniło i mi zaczęli pajacować przed maską.

    A jakbyś jechał lewym i paru wpienionych z prawego i średkowego zaczeło
    pajacować, to co by zmieniło? Problemem było to, ze jechali wolniej niż
    oczekiwana przez innych prędkość, a nie którym pasem. Choc jak jechali
    znacznie wolniej, to mogli już wybrać jeden.

    > Ja standardowo sobie film oglądałem, to jechałem powoli, względnie. :PPP

    Czyli nie dość, że tych dwóch tamowało dwa pasy, to ty trzeci:P

    > Z zastrzeżeniami, ale OK, można.

    Zastrzeżenia dotyczą tylko ilości pasów. Jest odpowiednia ilości pasów
    (lub dwie jezdnie) - można wyprzedzać po obu stronach równoważnie.

    > Trza by dobrze naciągać. ;>

    Sprawa by się zapewne skończyła w sądzie - tam wszystko jest naciągane;)

    > True. ;)) Dlatego też mnie śmieszy, że się tym w ogóle chwali w necie.

    Pewnie nie widzi w swoim zachowaniu nic złego.

    > BTW, ja dzisiaj też zamontowałem kamerkę i też się będę chwalić ;))
    > Próbka: http://www.youtube.com/watch?v=uPj9i3UQfTQ tylko muszę jeszcze
    > popracować nad kompresją ;)

    Zmień ścieżkę dźwiękową - strasznie oklepane;)

    Shrek.