  • Data: 2011-04-28 19:01:16
    Temat: Re: [film] wariat?
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 13:27, Myjk pisze:

    > Ja się cieszę, że zaczęli w końcu za to także gonić. Do czego to podobne,
    > żeby prawy pas (przy trzech pasach na moście Siekierkowskim w DC) służył do
    > wyprzedzania bo lewy i środkowy bezsensu zawalony?

    A co za różnica który zawalony? IMHO optymalnie jest kiedy wszystkie
    trzy są równomiernie wykorzystane. Zresztą w czym problem - wyprzedzaj
    prawym i jesteś do przodu - same zalety.

    > Dzisiaj to samo miałem
    > na Al. Krakowskiej -> Janki [DC]. Jedzie pacjent jakimś zgraconym UNO na
    > środku, lewym pasem na jego wysokości jedzie jakiś Mercedes beczka i tak
    > się kulają na odcinku prawie kilometra -- a z tyłu ludzi k...ca strzela i
    > muszą się tarabanić na prawy i wyprzedzać tych dwóch,

    A co pan robił w damskiej... na lewym pasie? Skoro dało się wtarabanić
    na prawy to najlepszy dowód, że dało się jechać jeszcze bardziej
    "możliwie blisko prawej krawędzi:P I w sumie co za różnica po którym się
    wloką - można wyprzedzić z prawej.

    > Widzisz tu choć cień szansy na kolizję? Ja nie widzę.

    Normalnie - Adaś nie hamuje i wjeżdża im w dupę - dla zasady.

    > Tak samo jak tu: http://youtu.be/_ljCz1CbSRc
    > Oczywiście ten Yaris też jedzie w wyjątkowo irytujący sposób (sam się
    > pienię jak ludzie nie potrafią korzystać z pasa... BTW wg prawa drogowego
    > to się nazywa pas "włączania" a nie jakiś "pas rozruchowy"), ale mimo
    > wszystko zachowanie Adasia to dla mnie zwyczajny przejaw kompleksu małego
    > członka.

    Dokładnie - i irytujący przykład dlaczego ideologiczne trzymanie się
    "możliwie blisko prawej krawędzi" jest czystym kretynizmem. W takiej
    sytuacji człowiek kulturalny zmienia pas na lewy, żeby ci z rozbiegowego
    mogli się bezstresowo włączyć. Generalnie w mieście to w bardzo wielu
    przypadkach kultura nakazuje zjazd na lewy - rozbiegówki, umożliwienie
    wyjazdu z podporządkowanej, wyjeżdzające z zatoczek autobusy, samochody
    wyjeżdzające z miejsc parkingowych (często tyłem), kałuże, rowerzyści,
    zielone strzałki w prawo. Całkiem sporo.

    Też ok.

    Shrek