  • 1. Data: 2011-04-22 14:36:27
    Temat: [film] wariat?
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    http://tinyurl.com/3wbcajj
    Zacznijcie oglądać od 0:50.
    MA-SA-KRA.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2011-04-22 16:02:54
    Temat: Re: [film] wariat?
    Od: Dyzurny Informatyk Kraju <a...@g...pl>

    W dniu 22-04-2011 14:36, Maciej Browarczyk pisze:
    > http://tinyurl.com/3wbcajj
    > Zacznijcie oglądać od 0:50.
    > MA-SA-KRA.

    a slyszales ze zientarski rozbil ferrari?

  • 3. Data: 2011-04-22 17:28:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 14:36:27 +0200, Maciej Browarczyk napisał(a):

    > http://tinyurl.com/3wbcajj
    > Zacznijcie oglądać od 0:50.

    Na takie właśnie przypadki mam kamerkę :D

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2011-04-22 17:33:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 22 Apr 2011 17:28:45 +0200 osobnik zwany Adam
    Płaszczyca wystukał:

    przecież to fake

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2011-04-22 18:22:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 15:33:13 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > przecież to fake

    Cóż, ja spotkałem zdecydowanie nie-fake.

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2011-04-22 19:54:47
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 22.04.2011 14:36, Maciej Browarczyk pisze:
    > http://tinyurl.com/3wbcajj
    > Zacznijcie oglądać od 0:50.
    > MA-SA-KRA.

    BO-JA-WIEM?
    ...raczej norma do której zmierzamy. Gość z merca jest do niej o tylko
    jeden mały krok bliżej niż spora część polskich kierowców, która co
    prawda myśli o tym i waha się jeszcze, ale puki co się nie odważyła.
    Bo lewy kierunkowskaz w lusterku działa k$#%wa jak płachta na byka "że
    cooo? mniee? ...o nie! nie ma hüja! ze mną ci tak łatwo nie pójdzie".
    Coraz częściej mam wrażenie, że na szosie bezpieczniej jest wyprzedzać
    bez kierunkowskazu.

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 7. Data: 2011-04-22 21:15:56
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2011-04-22 19:54, nalesnik pisze:

> [...]
    > cooo? mniee? ...o nie! nie ma hüja! ze mną ci tak łatwo nie pójdzie".
    > Coraz częściej mam wrażenie, że na szosie bezpieczniej jest wyprzedzać

    Bez przesady. Ja takiego świra nigdy nie spotkałem, może z 2-3 dużo
    mniej groźnych.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 8. Data: 2011-04-22 21:21:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Apr 2011 18:22:32 +0200, Adam Płaszczyca wrote:

    >Cóż, ja spotkałem zdecydowanie nie-fake.

    No coz, moze i spotkales, ale czy akurat jechales autobusem ze mogles
    pieknie wszystko sfilmowac, a kierownicy nie wahali sie poswiecic
    swoich blach ?
    To wszystko ustawione bylo, i chyba nawet porzadna stabilizowana
    platforma byla.

    A tak nawiasem mowiac to wlasnie widzialem pacyfikacje - jechal
    gniewny lewym pasem korka i chcial na prawy. A na prawym ciezarowka.
    Mowiac szczerze to moglaby wpuscic, ale przeciez ma swoje prawa. I
    kombinuje gniewny, z przodu, z tylu, przytula sie tak ze mysle sobie
    ze mu sie auto znudzilo, za malo szpachli. W koncu sie wcisnal przed
    ta ciezarowke - i chyba zlosliwie przyhamowal, bo ona tez gwaltownie
    stanela. Wysuneli glowy i mowia co o sobie mysla.
    Potem widze jak tirman rozmawia przez telefon .. a 500m dalej policja
    legitymuje mlodego gniewnego :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-04-22 21:55:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-22, Maciej Browarczyk <m...@N...org> wrote:

    > Bez przesady. Ja takiego świra nigdy nie spotkałem, może z 2-3 dużo
    > mniej groźnych.

    Którego z tych dwóch kretynów[1] masz na myśli?

    1 - przy założeniu, że to nie jest fake.
    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 10. Data: 2011-04-22 22:03:34
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    > Którego z tych dwóch kretynów[1] masz na myśli?
    >
    > 1 - przy założeniu, że to nie jest fake.

    Nie wiem jak było wcześniej ale opierając się tylko na tym materiale to
    ten z przodu to niezły świr skoro nie daje się wyprzedzić za wszelką
    cenę. Zawsze mnie bulwersowały sytuacje kiedy ktoś nieupoważniony
    zabiera się za egzekwowanie prawa, czyt. nie daje się wyprzedzić,
    upłynniacze ruchu itp.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek