  • Data: 2017-03-10 10:38:47
    Temat: Re: dziwny problem
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3dx7x0qka0pk.1n1dsx82xk4ku$.dlg@40tude.net...

    > Ale mozemy mu po chamsku wtyczke wyciagnac :-)

    A kto Bogatemu zabroni? :) Oczywiście, można.

    > Sens ma, ale tanie tez jest.
    > I ciekaw jestem ktory sens byl prawdziwym powodem :-)

    Ja myślę, że może jednak to, aby bęben kręcący nawet na pełnej k..wie (u
    mnie kręci 900), zdążył się zatrzymać, zanim blokada ostygnie i odpuści. No,
    bęben kręci, dzieciak otworzy i łapę wsadzi, albo głowę, jak to dziecko,
    które poznaje swiat... i nieszczęście gotowe. Zwłaszcza, jak w środku 5 kilo
    bielizny, a sam bęben z wałem silnika, dokładają pewnie kolejne 5...

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz