eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydocieranie silnika › Re: docieranie silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <o0l2jm$n20$1@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <o0l2jm$n20$1@news.chmurka.net>
    Subject: Re: docieranie silnika
    Date: Mon, 21 Nov 2016 13:24:49 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 36
    Message-ID: <5832e791$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.163.131
    X-Trace: 1479731089 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 83.30.163.131:59465
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593213
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o0l2jm$n20$...@n...chmurka.net...
    >zaraz odbiore silnik z remontu, m.in. tulejowanie cylindra i wymiana
    >pierscieni

    >czytam i czytam i wychodzi ze sa dwie szkoly - docierac powoli i
    >spokojnie
    >albo docierac szybko i intensywnie
    >pierwsze jest popularne i argumenty raczej kazdy zna

    >drugie twierdzenie podobno jest uzasadnione tym ze w dzisiejszych
    >czasach tolerancje sa znacznie lepsze, honowanie znacznie drobniejsze
    >wiec jezeli chce sie dotrzec dobrze to trzeba to zrobic szybko,
    >zanim

    Ale Ty nie masz silnika z nowoczesnej fabryki, tylko z jakiegos
    starego warsztatu.
    Myle sie ? Czy moze tuleje honowane fabrycznie ?

    >rozwiniecie np. tu: http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
    >jakies opinie? ;)

    Zauwaz ze:
    a) nie podaje jak dlugo krecic na hamowni. Jedno krotkie rozpedzenie
    silnika do maksymalnych obrotow moze go nie zatrze
    Z drugiej strony - chlodzenie na hamowni slabe
    b) skupia sie na hamowaniu silnikiem ... moze tu sie kryje sekret -
    jakies lepsze usuwanie opilkow ?

    Z kolei metoda na torze ... "normal 15 minute practise session" ...
    nie bardzo wiem, jak to wyglada, ale mam podejrzenie, ze moze byc za
    duzo.

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: