eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydCi - wynalazek diabła?Re: dCi - wynalazek diabła?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 20 Nov 2013 07:57:00 +0100
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dCi - wynalazek diabła?
    References: <vqvqzmmz109u$.d57q8ganugp5$.dlg@40tude.net>
    <l650sh$q1g$1@node2.news.atman.pl> <l673vp$cno$1@news.mm.pl>
    <l6dda5$aut$1@node1.news.atman.pl>
    <528b0ee1$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
    <528b9ab4$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <528b9ab4$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <528c5d3d$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87-205-217-99.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1384930621 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2164 87.205.217.99:1531
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2342
    X-Received-Body-CRC: 2611263193
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511436
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2013-11-19 18:07, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    >> Zwykle się wie.
    >> Od 6.5 roku jeżdżę samochodami z DPF - nigdy nadmiarowo oleju nie
    >> wymieniałem a do pracy mam 7.5 km. Wystarczy po prostu wiedzieć, że
    >> się filtr ma i stosować się do zaleceń producenta choć w minimalnym
    >> zakresie.
    >
    > Tzn?
    > Gdzie te zalecenia są?
    > Niedługo będę się musiał zacząć stosować do zaleceń w kontekście tego
    > diabelskiego wynalazku, więc mam nadzieję że faktycznie je dostanę.

    Ciebie problemy z DPF raczej nie dotkną :)
    Ja po prostu zawsze przed zgaszeniem silnika patrzę na wskaźnik
    chwilowego spalania (zastanawia mnie przy okazji dlaczego producenci nie
    instaluja kontrolki wypalania filtra...) i jak zaobserwuję, że się
    wypala to nie gaszę samochodu, tylko robię rundkę dookoła osiedla, aż
    filtr się wypali. Dodatkowo "przedmuchuję" filtr za każdym razem jak
    jadę więcej niż 20 km :) i jak pisałem od 6 lat z okładem nie wiem co to
    problemy z DPF.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: