    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 21 Nov 2012 10:26:10 -0800 (PST)
    Subject: Re: czego usb nie lubi?
    From: shg <s...@g...com>

    On Nov 21, 5:09 pm, Piotr Gałka <p...@C...pl>
    wrote:
    > W to, że w czasie między kontaktem styków zasilających a kontaktem styków
    > sygnałowych urządzenie ma już być gotowe do komunikacji.

    Mając na myśli podłączenie chodziło mi o zasygnalizowanie podłączenia
    przez podciągnięcie linii, co też napisałem, nie kontakt fizyczny.
    Z tym że jedno implikuje drugie, jeżeli jest tam rezystor wlutowany na
    stałe.
    No i sprawdziłem, 100 ms jest w standardzie, nie tylko w win, więc
    masz rację, dokładnie w tym momencie jeszcze nie musi być gotowe, bo
    ma chwilę "dla siebie", a dopiero po 100 ms od wykrycia połączenia
    (rezystora) następuje reset i enumeracja.
    W te 100 ms musi się wyrobić, bo standard nie przewiduje konieczności
    wykonania ponownej enumeracji.

    Jeżeli jest to rozwiązane prawidłowo (rezystor włączany programowo),
    to oczywiście różna długość styków już tej funkcji nie spełnia.