-
Data: 2013-09-12 13:07:56
Temat: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu czwartek, 12 września 2013 12:59:50 UTC+2 użytkownik Refleksyjny napisał:
> W dniu 2013-09-12 09:35, RoMan Mandziejewicz pisze:
>
> > Hello Refleksyjny,
>
> >
>
> > Thursday, September 12, 2013, 1:56:39 AM, you wrote:
>
> >
>
> > [...]
>
> >
>
> >>>>> wysoki, więc 30KM (stałe!) z takiego silnika spokojnie pozwala na
>
> >>>>> komfortową jazdę z dużymi prędkościami.
>
> >>>> Zartujesz ? 30KM starczy na jakies 100-120km/h.
>
> >> Przecież 30KM to dużo!
>
> >
>
> > [...]
>
> >
>
> >> A ten parowy Doble z 1924 roku jeździ obecnie (6 egzemplarzy się
>
> >> zachowało) jak doczytałem nawet z prędkościami do 190km/h na prostej
>
> >> asfaltowej autostradzie, a 140km/h to ze spokojem wyciąga.
>
> >
>
> > Znowu usiłujesz tworzyć nową fizykę?
>
>
>
>
>
> Umiesz czytać po angielsku? masz cytat wklejony w treść mojego
>
> poprzedniego postu.
>
> Taka jest właśnie charakterystyka silnika parowego który napędza
>
> BEZPOŚREDNIO koła pojadu, że nie ma strat na przełożeniach i cała moc
>
> jest dostępna od razu, od 0,01 RPM, lub inaczej od 0-140 km/h i służy do
>
> napędzania, a nie jest cześciowo marnowana na skrzyni biegów, wale
>
> napędowym itd!
>
> To co piszesz dotyczy silników spalinowych, gdzie jak auto nie ma tych
>
> 90KM to jest słabe. Ale to jest 90KM tylko na określonych (z reguły
>
> maksymalnych) obrotach! Podczas normalnej jazdy używasz ułamka mocy
>
> maksymalnej silnika, czyli z reguły właśnie np te 20-30KM, które w
>
> silniku parowym są dostępne cały czas. Od startu do maksymalne prędkości.
>
>
>
>
>
> >> accelerated from 0 - 75 mph (121 km/h) in 10 seconds.
>
> >
>
> > To wymaga 113kW mocy ŚREDNIEJ! To jest ponad 150KM
>
>
>
> Najwidoczniej się całkowicie mylisz, skoro steamer rozpędza się mając
>
> silnik o mniejszej mocy. Moment obrotowy od zerowych obrotów w silniku
>
> parowym jest tak wielki, że generuje przyśpieszenie.
>
>
>
>
>
>
>
> > Przestań bredzić o 30KM, bo to już dawno przestało być śmieszne.
>
> >
>
> > [...]
>
>
>
> Sam bredzisz. Nie masz wiedzy o parowych silnikach. Myślisz, że wszystko
>
> co wiesz o spalinowych odnosi się też do parowych.
Ograniczeniem dla silnika parowego jest wytwornica pary. Nie da się w samochodzie
osobowym zainstalować kotła potrafiącego wygenerować 30kW w 200ms.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.13 13:15 Jan Koval
- 12.09.13 13:39 k...@g...com
- 12.09.13 13:45 bma
- 12.09.13 13:46 Jan Koval
- 12.09.13 13:55 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 13:55 Jan Koval
- 12.09.13 13:58 Jan Koval
- 12.09.13 14:05 Jan Koval
- 12.09.13 14:18 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 17:06 Marcin N
- 12.09.13 17:06 Marek Dyjor
- 12.09.13 17:10 Marek Dyjor
- 12.09.13 17:16 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 17:18 Marek Dyjor
- 12.09.13 17:19 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=