  • Data: 2013-09-12 12:59:50
    Temat: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    Od: Refleksyjny <n...@p...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hello Refleksyjny,
    >
    > Thursday, September 12, 2013, 1:56:39 AM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > [...]
    >
    > Znowu usiłujesz tworzyć nową fizykę?

    Umiesz czytać po angielsku? masz cytat wklejony w treść mojego
    poprzedniego postu.
    Taka jest właśnie charakterystyka silnika parowego który napędza
    BEZPOŚREDNIO koła pojadu, że nie ma strat na przełożeniach i cała moc
    jest dostępna od razu, od 0,01 RPM, lub inaczej od 0-140 km/h i służy do
    napędzania, a nie jest cześciowo marnowana na skrzyni biegów, wale
    napędowym itd!
    To co piszesz dotyczy silników spalinowych, gdzie jak auto nie ma tych
    90KM to jest słabe. Ale to jest 90KM tylko na określonych (z reguły
    maksymalnych) obrotach! Podczas normalnej jazdy używasz ułamka mocy
    maksymalnej silnika, czyli z reguły właśnie np te 20-30KM, które w
    silniku parowym są dostępne cały czas. Od startu do maksymalne prędkości.

    > To wymaga 113kW mocy ŚREDNIEJ! To jest ponad 150KM

    Najwidoczniej się całkowicie mylisz, skoro steamer rozpędza się mając
    silnik o mniejszej mocy. Moment obrotowy od zerowych obrotów w silniku
    parowym jest tak wielki, że generuje przyśpieszenie.

    > Przestań bredzić o 30KM, bo to już dawno przestało być śmieszne.
    >
    > [...]

    Sam bredzisz. Nie masz wiedzy o parowych silnikach. Myślisz, że wszystko
    co wiesz o spalinowych odnosi się też do parowych.