-
Data: 2013-09-12 12:59:50
Temat: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
Od: Refleksyjny <n...@p...org.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-09-12 09:35, RoMan Mandziejewicz pisze:
> Hello Refleksyjny,
>
> Thursday, September 12, 2013, 1:56:39 AM, you wrote:
>
> [...]
>
>>>>> wysoki, więc 30KM (stałe!) z takiego silnika spokojnie pozwala na
>>>>> komfortową jazdę z dużymi prędkościami.
>>>> Zartujesz ? 30KM starczy na jakies 100-120km/h.
>> Przecież 30KM to dużo!
>
> [...]
>
>> A ten parowy Doble z 1924 roku jeździ obecnie (6 egzemplarzy się
>> zachowało) jak doczytałem nawet z prędkościami do 190km/h na prostej
>> asfaltowej autostradzie, a 140km/h to ze spokojem wyciąga.
>
> Znowu usiłujesz tworzyć nową fizykę?
Umiesz czytać po angielsku? masz cytat wklejony w treść mojego
poprzedniego postu.
Taka jest właśnie charakterystyka silnika parowego który napędza
BEZPOŚREDNIO koła pojadu, że nie ma strat na przełożeniach i cała moc
jest dostępna od razu, od 0,01 RPM, lub inaczej od 0-140 km/h i służy do
napędzania, a nie jest cześciowo marnowana na skrzyni biegów, wale
napędowym itd!
To co piszesz dotyczy silników spalinowych, gdzie jak auto nie ma tych
90KM to jest słabe. Ale to jest 90KM tylko na określonych (z reguły
maksymalnych) obrotach! Podczas normalnej jazdy używasz ułamka mocy
maksymalnej silnika, czyli z reguły właśnie np te 20-30KM, które w
silniku parowym są dostępne cały czas. Od startu do maksymalne prędkości.
>> accelerated from 0 - 75 mph (121 km/h) in 10 seconds.
>
> To wymaga 113kW mocy ŚREDNIEJ! To jest ponad 150KM
Najwidoczniej się całkowicie mylisz, skoro steamer rozpędza się mając
silnik o mniejszej mocy. Moment obrotowy od zerowych obrotów w silniku
parowym jest tak wielki, że generuje przyśpieszenie.
> Przestań bredzić o 30KM, bo to już dawno przestało być śmieszne.
>
> [...]
Sam bredzisz. Nie masz wiedzy o parowych silnikach. Myślisz, że wszystko
co wiesz o spalinowych odnosi się też do parowych.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.13 13:07 k...@g...com
- 12.09.13 13:15 Jan Koval
- 12.09.13 13:39 k...@g...com
- 12.09.13 13:45 bma
- 12.09.13 13:46 Jan Koval
- 12.09.13 13:55 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 13:55 Jan Koval
- 12.09.13 13:58 Jan Koval
- 12.09.13 14:05 Jan Koval
- 12.09.13 14:18 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 17:06 Marcin N
- 12.09.13 17:06 Marek Dyjor
- 12.09.13 17:10 Marek Dyjor
- 12.09.13 17:16 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 17:18 Marek Dyjor
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody