eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodychcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi? › Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
  • X-Received: by 10.49.101.114 with SMTP id ff18mr3797qeb.32.1378940697153; Wed, 11 Sep
    2013 16:04:57 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.101.114 with SMTP id ff18mr3797qeb.32.1378940697153; Wed, 11 Sep
    2013 16:04:57 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!b4no12401140pbq.1!news-out.g
    oogle.com!rn2ni77589pbc.1!nntp.google.com!b4no12401135pbq.1!postnews.google.com
    !glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 11 Sep 2013 16:04:57 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1skfpwo3be2mf.1lahdl4sc7aoy$.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.222.17;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 188.33.222.17
    References: <l0nttp$pdd$1@news.icpnet.pl> <i...@4...net>
    <l0o0ts$tbd$1@news.icpnet.pl> <l0o282$v0n$1@news.icpnet.pl>
    <l0o3tm$3q0$4@dont-email.me> <l0o4cj$1ve$1@news.icpnet.pl>
    <l0p0qt$536$1@news.task.gda.pl> <l0qg3t$2tu$1@news.icpnet.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <l0qhss$5gp$1@news.icpnet.pl>
    <8...@g...com>
    <1skfpwo3be2mf.1lahdl4sc7aoy$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: chcę zmienić silnik spalinowy na parowy, wolno mi?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Wed, 11 Sep 2013 23:04:57 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2504160
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 12 września 2013 00:30:43 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Wed, 11 Sep 2013 13:57:47 -0700 (PDT), k...@g...com
    >
    > > Tak ogólnie do niektórych. Panowie dzieci, przestańcie pierdolić
    >
    > > głupoty. Silnik parowy nadaje się do napędu urządzeń w których z
    >
    > > dużym wyprzedzeniem można określić zapotrzebowanie na moc.
    >
    > > Ciuchcia, statek ok. Tam nie daje się w pedał a w czasie pracy
    >
    >
    >
    > Ciuchcia ... taka co staje co kawalek ?
    >
    > Albo metro napedza i ma kawalki jeszcze krotsze ?
    >
    >
    >
    > > zapotrzebowanie na moc jest prawie stałe. Silnik w samochodzie
    >
    > > może w przeciągu kilku sekund przejść z mocy minimalnej do
    >
    > > maksymalnej. Dla silnika parowego nie posiadającego akumulatora
    >
    > > energii w postaci bardzo bardzo dużego zbiornika taki manewr jest
    >
    > > niemożliwy w czasie kilku sekund. Z drugiej strony dla idiotów co
    >
    > > dają w pedał przy każdej okazji taki silnik byłby w sam raz. Mogli
    >
    > > by dawać w pedał a efektu by nie było.
    >
    >
    >
    > Zgadnij - jak sie rozpedza samoloty na lotniskowcu ?
    >
    >
    >
    >
    >
    > J.

    Nie zgaduj tylko znajdź jaką moc ma siłownia produkująca parę do napędu statku o
    napędzie atomowym. Zgadnij jaką siłą dysponuje siłownik o średnicy jednego metra przy
    ciśnieniu = 1 atmosfera ( może być 1 bar).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: