  • Data: 2009-06-01 11:09:12
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 10:56:27 +0200, vari napisał(a):

    > Chyba nie czytasz ze zrozumieniem.
    > Przez budkę to on może mieć teoretycznie 56 kb/s a w praktyce to ja w
    > Międzyzdrojach na linii w pracy mam 52 kb/s i nie wiem jak Ty ale w czasach
    > modmów to ludziom wystarczało.
    > Także do hackowania.

    Nie masz racji. W dzisiejszych czasach (powszechny monitoring,
    podejrzliwość przypadkowych przechodniów itp.) budka jest jednym z najmniej
    skutecznych sposobów zapewnienia sobie anonimowości. Nie sądze, że poważny
    hacker w ogóle rozpatrywał taką opcję. Chcesz mieć silnie zanonimizowany
    net? Nierejestrowana komórka prepaid + vpn + tor i jedziesz. Alternatywa to
    otwarta lub źle zabezpieczona sieć wi-fi, mocna antena kierunkowa i
    odpowiedni soft (i też vpn wraz z torem). "Budka" w tym zestawieniu to
    naprawdę piaskownica. Czasy się zmieniają... Mam wrażenie, że w TP siedzą
    wcale mądrzy faceci i wiedzą kiedy się opłaca D. ruszyć a kiedy nie.

    --
    - Kucing -