  • Data: 2009-06-01 14:42:28
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "vari" <v...@p...onet.pl> writes:

    > Pamiętaj, że haker nie musi uploadować czy downloadować DO/OD SIEBIE różnych
    > plikow.
    > On tylko wydaje polecenia ich trasferu gdzieś po necie.
    > Dla poleceń to 52 kb/s wystarczy.

    Bardzo naiwne.
    Owszem, jakby wlamywacz (nie pisze o hackerze bo korelacja jest taka
    sobie) nie mial innego wyjscia, to moze musialby tak zrobic. Ale inne
    wyjscia sa, znacznie lepsze, bezpieczniejsze, i wygodniejsze.

    > Ja miałem wiele lat 128 kb/s a teraz mam 256 kb/s.
    > I wystarczy mi to TAKŻE dla ściągania plików czy ich wysyłania (filmów i
    > "empeczy" nie transmituję).
    > Muisz zrozumieć, że nie każdy to backupowiec internetu.

    I nie kazdy jest wlamywaczem.

    > Przyjmij więc do wiadomosci że 52 kb/s dla hakera może byc kuszące.
    > Zwłaszcza gdy nie ma alternatywy.

    Nie "zwlaszcza". Wylacznie wtedy.
    Ale alternatywy zwykle sa.

    > Kupowanie komórki (nawet używanej i porysowanej) tylko po to aby
    > przeprowadzić jeden atak a później ją zniszczyć (IMEI) może się nie
    > opłacać.

    Kto normalny by tak robil? Pomijam juz komfort pracy z komorki, ale
    zmiana IMEI jest chyba trywialna? Oryginalny IMEI i tak przeciez trzeba
    zmienic, zeby nie dalo sie dojsc do sprzedawcy telefonu.
    --
    Krzysztof Halasa