  • Data: 2009-06-01 11:32:30
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie masz racji. W dzisiejszych czasach (powszechny monitoring,
    > podejrzliwość przypadkowych przechodniów itp.) budka jest jednym z
    > najmniej
    > skutecznych sposobów zapewnienia sobie anonimowości. Nie sądze, że poważny
    > hacker w ogóle rozpatrywał taką opcję. Chcesz mieć silnie zanonimizowany
    > net? Nierejestrowana komórka prepaid + vpn + tor i jedziesz. Alternatywa
    > otwarta lub źle zabezpieczona sieć wi-fi, mocna antena kierunkowa i
    > odpowiedni soft (i też vpn wraz z torem). "Budka" w tym zestawieniu to
> [...]

    I znowu się nie rozumiemy bo Ty patrzysz na sprawę z punktu widzenia
    mieszkańca miasta a ja wyglądam przez okno i mam łąki i las dookoła.
    Bywają tu i ówdzie budki w promieniu 50km ale monitoringu tam nie
    uświadczysz jak również często żadnych "przechodniów" (tutaj nie podróżuje
    się pieszo, chyba że po swojej miejscowości).
    Mogę kilka budek nocami "okablować" (na bezpieczną odległość "wynieść"
    linię) a później to i w południe się zaszyć w chaszczach i się wdzwonić.
    Jedyna sznasa na "wpadkę" to patrzący wielki brat przez satelitę :-) ale nie
    o takim anonimizowaniu mówimy.
    Wada proponowanych przez Ciebie metod jest taka że komórkę trzeba by ukraść
    (lub kupić od złodzieja a to też nie za darmo przecież) a później zniszczyć
    (to samo z kartą SIP, któa musi byc kupiona na ten jeden raz a później musi
    przestać istnieć).
    WiFi mozesz sobie u mnie szukać nawet z anteną pożyczoną z Psarów.
    Piszę jeszcze raz. To zupełnie inna planeta niż warunki miejskie.
    A najważniejsze to to, że...... nikt z Was WŁAŚNIE SIĘ TEGO NIE SPODZIEWAŁ.
    Z góry wykluczyliście takie użycie budki i to też jest zaleta.
    vari