  • Data: 2009-06-01 10:05:50
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:h0089j$q3$1@inews.gazeta.pl...

    > W artykule w wikipedii zapodanym przez wątkotwórcę też jest o
    > likwidacji. W sumie to trochę dziwne, bo zawsze to specyficzna bo
    > specyficzna, ale atrakcja turystyczna i można by jakąś kasiorę na tym
    > trzepać. No ale OTOH komercjalizacja zniszczyłaby odludność i
    > samotność miejsca, bo to zaraz pociąga za sobą minimum: kasę, płot z
    > bramkami, parking, tojtojki, małą gastronomię, stoiska z pamiątkowymi
    > budkami made in China :-) etc.

    Cóż, zawsze jak się sława rozniesie, to albo pilnować lepiej, niż złota
    w Fort Knox, albo...

    > BTW, ciekawe czy w miejscu po budce jest teraz zasięg jakiejś
    > niesatelitarnej sieci komórkowej?

    Może docierają szczatki jakiegoś analoga (AMPS800, czy takie tam...),
    wtedy antena kierunkowa i jedziemy... Jak to z NMT, już nie pamiętam,
    kto mi mówił o ponadstukilometrowych zasięgach, jak tylko zlapało
    sygnał... A pasmo takie, że nie można wykluczyć i większych zasięgów. Na
    szybko - http://www.sp5pip.waw.pl/odx.php