  • Data: 2009-06-01 13:03:09
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Właśnie czytam i było o słuchawce akustycznej, przy której na pewno nie
    > da się uzyskać 56kbit, ani nawet 36,600, ani nawet 28,800, ani nawet
    > 14,400!!

    Było ale o LEGALNYM UŻYTKOWNIKU !!!!!
    Dla takiego co ponoć TPSA zachowuje możliwość wybrania 0202122 i to też nie
    badzo bo aparat ZTCW nie daje tego wybrać ale linia daje.
    Linia natomiast nie daje wybrać żadnych np 0-209 czyli innych niż TP
    providerów.
    Ktoś pytał dlaczego TPSA POZOSTAWIŁA możliwość 0202122 (a tak naprawdę nie
    zostawiła bo automat tego nie daje wybrać jeśli dobrze pamietam).
    Ktoś inny odrzekł że to dla UŻYTKOWNIKA (nie hakera) aby mógł sobie legalnie
    modemem akustycznym połączyć się z internetem.
    BTW: Niech ktoś kto ma takowy - spróbuje i powie czy sie udało....
    Poza tym trzeba by mieć jakąś tam wiedzę techniczną aby obejść w automacie
    te wycięcie numeracji 0-20.
    To dlatego pisałem, że nie jest to dla legalnych użytkowników bo nawet gdyby
    jakoś wybrał numer dostępowy to modemem akustycznym się nie połączy z
    tepsianym numerem dostępowym (pewnie nic się nie wynegocjuje).
    Za to haker może połączyć się przy pełnej prędkości o ile podepnie się pod
    linię galwanicznie.
    Nawet przy niektórych liniach pilnownych przez DRO, można tak zadzwonić bo
    wycięcie numeracji 0-20 na automacie można obejść, można legalnie opłacać
    połączenie kartą, mikrofon zakleić a podpiąć się modemem do linii za pomocą
    iterfejsu odcinającego a potem odtwarzajacego po stronie modemu składową
    stałą.
    Nie takie rześmy....
    No właśnie.
    Legalny użytkonik nie skorzysta (nawet 14400 b/s) a haker skorzysta i to
    prawie 56k/s co dla pewnych działań hakerskich wystarcza.

> [...]
    > otwierały się niemiłosiernie długo, nie moja wina że dziś wszystko
    > przeładowane jest flashem i javą. Ta prędkość łącza była tam przez
    > niewiedze, już pouczyłem właścicielkę żeby zamówiła 2Mbit, tymbardziej że
    > różnica w cenie była 20złotych w tej kablówce:)
    > Jaki problem kupić kilka różnych starych śmieciowych komórek po 30złotych
    > jedna i korzystać z nich kiedy się chce, albo kupić nowy zestaw z jakimś
    > badziewiem Sażemem za 100zł i takie bywają. A karty Sim z taktakami czy
    > simplusami to można kupować na kilogramy...

    Owszem można.
    Ale cała dyskusja jest o tym PO CO na linii automatów da się wybrać 0202122.
    Legalny użytkownik nie skorzysta a haker może (gdy uzna że mu to potrzebne).
    Skoro tak to po co trzymać możliwość wybierania jakiegokolwiek 0-20 z budek
    ?
    Inna sprawa że haker może z tej budki wybrać 0-25 7817777 i ma to samo.
    vari