  • Data: 2009-06-01 20:31:19
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    duplo pisze:

    > stawiało przęsło wiaduktu w środku lasu. A tu Stany, ktoś sobie zadał
    > tyle trudu żeby ciągnąć tam słupy telefoniczne!

    Widziałeś zdjęcia? To nie jest tak, jak mogłoby się wydawać po
    przeczytaniu opisu, że budka stoi pośrodku niczego. Faktycznie stoi na
    pustyni, przy jakiejś zapyziałej, nieutwardzonej dróżce po której
    zapewne prawie nikt nie jeździ, z dala od jakichkolwiek zabudowań. W
    pobliżu widać jednak jakieś słupy biegnące w obydwu kierunkach, można
    więc mniemać, iż nie ciągnięto linii tylko i wyłącznie ze względu na
    budkę. Zwyczajnie skorzystano z istniejącej już infrastruktury aby
    postawić ją w tak niezwykłym miejscu.

    Po co? Nie wiem, nie dysponuję odpowiednimi informacjami by próbować
    odpowiedzieć na to pytanie. Może pomyłka urzędnika, którą wprowadził w
    życie jakiś biurokrata-służbista wysyłając w teren techników za
    pieniądze podatnika bez chwili refleksji? A może planowano coś tam
    wybudować, postawiono budkę (choćby jako zaplecze placu budowy) -
    inwestycja nie wypaliła, a budka została?