  • Data: 2009-06-01 18:38:28
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszyscy z uporem maniaka piszecie że "włamywacz" (niech tak będzie) NIE
    SKORZYSTA z tej metody "bo ma lepsze".
    Ja mam dwa samochody co nie znaczy że jeżdżę wyłącznie tym lepszym, nawet
    gdy stoi niewykorzystywany przez członków rodziny.
    A w dyskusji chodziło o to CZEMU TP ma na LINIACH swoich automatów
    odblokowane 0202122 (jako jeden z niewielu numerów 020).
    To że nie dla użytkownika automatu to już wiemy (automat ma ten numer na
    liście numerow których wybrać nie pozwala).
    Moja sugestia była taka, że powinno się ten numer (jak inne np te na 0-209)
    wycią TAKŻE na linii BO MOŻE z tego (podkreślam MOŻE) skorzystać haker a
    niczemu ten numer (jak nam się zdaje) nie służy.
    Wy mi cały czas piszecie że haker NIE SKORZYSTA.
    Uprze się że nie będzie z tego korzystał bo to niemodne bo to "piaskownica"
    i wogle mamy XXI wiek i MUSI w zwiazku z tym ("Noblez Obliż") żyć jak
    prawdziwy Eropejczyk i skorzystać CO NAJMNIEJ z komórki.
    Takie właśnie myślenie jest często powodem problemów.
    Ja jestem zdania, że NIEUŻYWANE USŁUGI POWINNY BYĆ NIEKATYWNE.
    I zachowam dla siebie przykłady, kiedy to mi udało się coś zdziałać bo
    administrator danego sysetmu czy sieci myślał, że albo "nikt nie zada sobie
    tyle trudu" albo "przecież tak się nie da" albo "są prostsze metody".
    Może i były ale na nieszczęście tego podmiotu..... były prostrze ale nie u
    niego.
    U niego były właśnie te i właśnie niby to że, nie były najprostsze, zostały
    zbagatelizowane.
    Dlatego moja sugestia (caly czas w tym wątku) jest taka aby TP wycięła ten
    numer skoro ma nie być używany.
    I to jest to co staram się cały czas pokazać.
    Nie to, ze "nikt nie będzie chciał" tylko chodzi o to że MOŻE.
    A nie powinien.
    vari