  • Data: 2009-06-01 12:08:09
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: "duplo" <p...@9...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h005hr$7ml$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Chyba nie czytasz ze zrozumieniem.
    > Przez budkę to on może mieć teoretycznie 56 kb/s a w praktyce to ja w
    > Międzyzdrojach na linii w pracy mam 52 kb/s i nie wiem jak Ty ale w
    > czasach modmów to ludziom wystarczało.
    > Także do hackowania.
    > Pamiętaj, że haker nie musi uploadować czy downloadować DO/OD SIEBIE
    > różnych plikow.
    > On tylko wydaje polecenia ich trasferu gdzieś po necie.
    > Dla poleceń to 52 kb/s wystarczy.
    > Ja miałem wiele lat 128 kb/s a teraz mam 256 kb/s.
    > I wystarczy mi to TAKŻE dla ściągania plików czy ich wysyłania (filmów
> [...]

    Właśnie czytam i było o słuchawce akustycznej, przy której na pewno nie
    da się uzyskać 56kbit, ani nawet 36,600, ani nawet 28,800, ani nawet
    14,400!!
    Będzie pół godziny czekał na odpowiedź terminala i to przy możliwości
    stracenia połączenia w każdej chwili?
    Lubie ściągać filmy i mp3, ale tylko na własne potrzebny i pobieram to
    co akurat potrzebuje, mam 1Mbit, dziś to optymalne minimum. Niedawno
    byłem u kogoś z łączem 256kbit i ściągnięcie czegokolwiek tam, jakiegoś
    sterownika to była mordęga, strony takie jak Onet czy Interia też
    otwierały się niemiłosiernie długo, nie moja wina że dziś wszystko
    przeładowane jest flashem i javą. Ta prędkość łącza była tam przez
    niewiedze, już pouczyłem właścicielkę żeby zamówiła 2Mbit, tymbardziej
    że różnica w cenie była 20złotych w tej kablówce:)
    Jaki problem kupić kilka różnych starych śmieciowych komórek po
    30złotych jedna i korzystać z nich kiedy się chce, albo kupić nowy
    zestaw z jakimś badziewiem Sażemem za 100zł i takie bywają. A karty Sim
    z taktakami czy simplusami to można kupować na kilogramy...