  • Data: 2009-06-01 21:55:03
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baseciq" <n...@b...org> napisał w wiadomości
    news:s9p1gpg5etjz$.dlg@dlg.baseciq.org...

    > Mhm ;) Jeszcze taki wściekło zielony telefon z dekadą, płaski, duży...
    > Geeez. Jak on się nazywał? Bratek? Nie, to był ten taki wąski i trochę
    > grubszy. Aster? Też chyba nie... A może Tulipan?

    Ja muszę gdzieś się wybrać ze swym terminalem Sferiowym i podpiąć do
    niego (sprawdzałem, zadziała) CB-49, taki duży, bakelitowy, bez tłumika
    trzasków często i potrafiło tak w ucho strzelić, że kwadrans gwizdało w
    uchu... :)
    Ustawić się na jakimś zlocie, terminal ukryć jakoś zręcznie i wywoływać
    zdziwienie wśród otoczenia :) A jak kto nie wierzy, niech sam sprawdzi,
    że to dzwoni :)