  • Data: 2009-06-01 19:25:47
    Temat: Re: budka w srodku zadupia :)
    Od: "duplo" <p...@9...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vari" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h01774$6bl$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Wszyscy z uporem maniaka piszecie że "włamywacz" (niech tak będzie)
    > NIE SKORZYSTA z tej metody "bo ma lepsze".
    > Ja mam dwa samochody co nie znaczy że jeżdżę wyłącznie tym lepszym,
    > nawet gdy stoi niewykorzystywany przez członków rodziny.
    > A w dyskusji chodziło o to CZEMU TP ma na LINIACH swoich automatów
    > odblokowane 0202122 (jako jeden z niewielu numerów 020).
    > To że nie dla użytkownika automatu to już wiemy (automat ma ten numer
    > na liście numerow których wybrać nie pozwala).
    > Moja sugestia była taka, że powinno się ten numer (jak inne np te na
> [...]

    Pierwotna dyskusja była o budkach i automatach stojących w szczerym polu
    i co ciekawe pierwotna budka tego wątku została zamontowana w kraju
    bynajmniej niekomunistycznym. To w PRL bywały takie sytuacje że coś się
    montowało bez względu na koszty bo mieszkał tam jakiś szycha itp albo
    stawiało przęsło wiaduktu w środku lasu. A tu Stany, ktoś sobie zadał
    tyle trudu żeby ciągnąć tam słupy telefoniczne! Skoro wg Ciebie
    nieużywane powinny być nieaktywne to powinni Ci zabrać samochód. Co się
    tak uczepiłeś tego 0202122 w budce? Są przecież inne numery dostępowe
    nie z 020 wg Ciebie powinni stworzyć ich czarną listę?