-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Artur Maśląg <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: Re: bezprawie (?) w PLay
Date: Mon, 08 Apr 2013 11:25:43 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 63
Message-ID: <kju2f2$4ch$1@node2.news.atman.pl>
References: <51609ae5$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<kjtmfs$ntc$1@node2.news.atman.pl> <kjtuel$rqv$1@mx1.internetia.pl>
<kju06c$3cj$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1365413154 4497 159.253.247.138 (8 Apr 2013 09:25:54
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Apr 2013 09:25:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
In-Reply-To: <kju06c$3cj$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1044287
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-04-08 10:47, Trybun pisze:
> W dniu 2013-04-08 10:08, Mario pisze:
(...)
>> http://forum.gazeta.pl/forum/w,1115,127035123,,pytan
ie_do_UKE_Umowy_na_czas_okreslony.html?v=2
(...)
>> Czas na podjęcie decyzji w tym zakresie jest zwykle w umowach
>> wskazywany. W przypadku umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych
>> przedsiębiorcy telekomunikacyjni najczęściej wskazują termin
>> najpóźniej 30 dni przed upływem terminu umowy zawartej na czas
>> określony."
>
> Naprawdę sądzisz że znalazłby się choć jeden klient zgłaszający
> pretensje bo został pozbawiony możliwości dzwonienia, które wynikło z
> zakończenia terminowej umowy na te usługi??
Oczywiście. Przy okazji np. utrata numeru telefonu itd. Super
rozwiązanie :> Widzisz, to są usługi o charakterze ciągłym i tak
naprawdę człowiek podpisuje pewne zobowiązanie (związane z jakimiś
profitami - jak mniemam chodziło o aparat telefoniczny) i w jego
trakcie są określone warunki specjalne. No, dodatkowo stosowne
informacje są w umowach, więc nie bardzo rozumiem płacze i narzekania.
> i
> jest pewny że za jakiś czas firma "Kruk" nie zapuka do jego drzwi i nie
> upomni się o zaległe opłaty...
No jak ktoś nie płaci - zasadniczo rachunki nadal wysyłają, a nie
wyrzucają do kosza.
> I żeby nie było żadnych wątpliwości - te
> bandycko-kapitalistyczne praktyki są stosowane nie tylko w usługach
> telefonicznych - stosowane są także przez tzw platformy cyfrowe, i w tym
> wypadku dotyczy to płatnych telewizji.
Są umowy i faktem jest, że firmy różnie ludzi traktują, niemniej
zazwyczaj zgodnie z podpisaną umową. Stąd np. źle wspominam
sposoby traktowania z Aster, ale to inna kwestia. Wystarczyło
wypowiedzieć umowę na czas. Zobaczyłem rachunek *2 i się okazało,
że zapomniałem. Mogli być mili i zadzwonić, że się kończy umowa
okresowa itd. No, ale nie oni jedni na świecie.
> Nawet sobie chyba nie zdajesz sprawy ile trudu kosztowało mnie
> niedawno wypowiedzenie TERMINOWEJ umowy TV "N", po tym jak dobiegła
> końca.
Z tym tez masz problem? Niedawno wypowiadałem, ponieważ mi nowe
oferty nie pasowały. Bez problemu, dekoder też im się magicznie nie
zepsuł. Mam parę uwag w kwestii wprowadzenia mnie w błąd przy
zawieraniu umowy (kwestia "uwolnienia" dekodera oraz zestawu
antenowego kupionych na własność), ale to trochę inna para kaloszy.
W sumie jak patrzę co NC+ zaczęło wyrabiać z klientami to się
cieszę, że u nich nie zostałem :)
> Tak więc nie pisz że ktoś zadziałał w moim, klienta interesie
> robiąc z umów taki bajzel, na którym zyska tylko jedna strona.
W omawianej sprawie nie ma burdelu, który sugerujesz i zasady są
powszechnie znane, a jak ktoś ma wątpliwości to powinien dokładnie
umowy przeczytać - włącznie z załącznikami, będącymi ich integralną
częścią.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.13 11:37 pmlb
- 08.04.13 12:08 Artur Maśląg
- 08.04.13 12:31 Trybun
- 08.04.13 12:33 Trybun
- 08.04.13 12:34 Leszek
- 08.04.13 13:07 Artur Maśląg
- 08.04.13 16:27 J.F
- 08.04.13 16:43 Trybun
- 08.04.13 17:06 J.F
- 08.04.13 17:19 Artur Maśląg
- 08.04.13 18:07 Artur Maśląg
- 08.04.13 18:08 J.F
- 08.04.13 18:54 Artur Maśląg
- 08.04.13 21:18 J.F
- 08.04.13 21:46 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- eSIM na czym polega
- Roaming poza unią
- Zgody na przetwarzanie danych
- Dzwonek SMS
- Abonament
- NAS
- Re: eSIM na czym polega
- Orange a HBO(MAX)
- Realme 7 Na co zmienić?
- eSIM, praktyczne doświadczenia z różnymi operatorami?
- jak wpisac numer telefonu +48 123 456 789
- czy kupno Ajfona przyniesie ulgę?
- MP plików.
- spoothing?
- Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual