eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaawaryjne zasilenie samochoduRe: awaryjne zasilenie samochodu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.213.192.88.68!
    not-for-mail
    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: awaryjne zasilenie samochodu
    Date: Wed, 7 Aug 2024 13:37:58 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <v8vmaj$tv9$1@news.chmurka.net>
    References: <X...@1...0.0.1> <v8rmle$15ae8$3@dont-email.me>
    <v8ro4m$rnr3$1@news.icm.edu.pl> <v8t1bq$lph$2@news.chmurka.net>
    <v8t76v$u4fi$1@news.icm.edu.pl> <v8tatt$tnk$2@news.chmurka.net>
    <v8te0h$ufud$1@news.icm.edu.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 7 Aug 2024 11:37:55 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="PiotrGalka";
    posting-host="213.192.88.68"; logging-data="30697";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:DOzmErWYXeb7UgMswV2I35cn+p0=
    sha256:loJVsXswmOHnNSfkvyNWrRZj9LQ8IU8cdj07UuzsZLQ=
    sha1:c53JFiwvS5RQ1J4EplTuLfFXyXY=
    sha256:1chPMh9Km4n8f07ourNPlprEgU+xMz5qIk69FAjZvlw=
    Content-Language: en-US, pl
    In-Reply-To: <v8te0h$ufud$1@news.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:793347
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2024-08-06 o 17:03, Pixel(R)?? pisze:
    >> U mnie przycisk "Start" działa tylko pod warunkiem, że kluczyk jest 'w
    >> pobliżu'. Wydawało by się w związku z tym, że samochodu nie da się
    >> uruchomić w przypadku całkowitego rozładowania baterii w kluczyku. Nic
    >> bardziej mylnego.
    >
    > Właśnie takie informacje były w linku, który podałem. To właśnie część
    > instrukcji obsługi :)

    Domyślałem się.
    Ale instrukcje są teraz tak pisane, że wyłuskanie interesującej
    informacji z masy ostrzeżeń jest niezmiernie trudne.
    Przeczytałem od deski do deski instrukcję Mazdy CX-5, jeszcze zanim ją
    dostałem, ale:
    - nie wszystko było jasne,
    - nie wszystko wyłapałem,
    - nie wszystko zapamiętałem.
    Jak bym miał z potrzeby zapamiętania jakiejś informacji czytać
    instrukcję innego samochodu to już wolę drugi raz przeczytać tą - może
    zauważę i zapamiętam coś, co poprzednio przeoczyłem.

    Dlatego koncepcja, że można sobie przecież w necie poczytać instrukcje
    wszystkich samochodów i na tej podstawie każdy powinien tego typu
    informacje znać o wszystkich (no może wielu) modelach nie leży mi.
    Nie wyobrażam sobie skąd wziąć na to czas.

    Może jakbym był urzędnikiem i już o 15-ej (a nawet przed) wychodził z
    pracy to nie mając nic lepszego do roboty po południu zajmował bym się
    czytaniem instrukcji samochodów.

    Jedna z kiepskich cech Mazdy (nie wyłapałem tego czytając instrukcję):
    Mimo, że ma czujnik deszczu sterujący pracą wycieraczek to japoniec nie
    wpadł na to, aby zapalać światła jak pada deszcz.
    Przez 12 lat przed Mazdą jeździłem samochodami w których nie musiałem
    myśleć o światłach to się odzwyczaiłem.
    A tu mam ustawione na Automat i gówno - jak pada to zazwyczaj łamię
    przepisy. Kiedyś się dziwiłem skąd się biorą na drodze kierowcy co
    jeżdżą w deszczu bez świateł...
    Serwisant w ASO Mazdy zapytany o to powiedział, że od czasu jak pracuje
    w Maździe to tak jest i już mu głupio tłumaczyć ludziom, że tak musi być
    "bo tak".
    Ale czepiać się nie można w instrukcji przy jednym z miliona
    wykrzykników stoi, że zastosowanie trybu Auto nie zwalnia kierowcy z
    obowiązku przestrzegania przepisów.
    P.G.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: