  • Data: 2024-08-10 11:37:23
    Temat: Re: awaryjne zasilenie samochodu
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gałka <p...@c...pl> wrote:

    > Ale wyobrażam sobie, że może być jakaś dziunia, która nie wie, że w
    > kluczyku ma kluczyk.

    To problem białkowy wtedy jest. Choć miałem samochód, w którym zamek po
    prostu przez lata się zastał i jak akumulator mi padł (bo zostawiłem
    lampkę w kabinie na parę dni) to wchodziłem przez drzwi pasażera (bo
    zamek w drzwiach kierowcy był nie do ruszenia). Był jeszcze bagażnik...

    A obecny samochód odcina zasilanie lampki w kabinie po jakimś czasie od
    zgaszenia (co też ma swoje wady).

    --
    Pan Buszek (wozny w domu studenckim "Zaczek" w Krakowie) mawial co
    nastepuje: